Bruden som har bensin i handväskan

Alla inlägg under maj 2011

Av Malin Kahlin - 30 maj 2011 20:50

var i valbo med mor idag, fruktansvärt plågsam dag.. allt med shopping med kläder är plågsamt. helst ska alla kläder vara i en och samma affär då äre bra.. men när man sak springa runt i 10 affärer är man ju på gränsen på att avlida..

 Nu blire filmmys med någon dåre som jag tydligen är sambo med ;)



hejda! :)

Av Malin Kahlin - 30 maj 2011 08:03

Nu tycker jag inte han kan klaga på för liten bur :)

drygt två meter lång bur:)


Idag ska jag och min mor ut till valbo och shoppa mamma kläder till mig och en sväng in till IKEA!


   


 

:)

Av Malin Kahlin - 30 maj 2011 07:52

Av Malin Kahlin - 23 maj 2011 07:34

God morgon!

måndag nu igen   helgen har varit mysit hemma hos mina föräldrar i bomhus, Medans min kära pojkvän var i söderhamn på cruising. var oxå hund vakt åt Marias goa hund:) hon var väldigt poppis bland familjen   Ångesten har dämpats under helgen, tackålov!! får se hur det går när jag börjar i skolan igen  


Igår (söndag) blev de en myskväll med älskling! var först ut och gick. sen kom svärföräldrarna på besök. efter de hjälpte kalle mig med läxan. sen blev de bara ligga i soffan och mysa  


Jag tror Roffe, vår goa kanin har skabb eller mjällkvalster.. :/ någon som vet om de går att köpa recept fritt läkemedel?


Smulan och jag myser i soffan:)

 

  solar:)
Roffe och Smulan.. Roffe var mer intresserad av smulan än vad hon var för honom    


 


Av Malin Kahlin - 20 maj 2011 07:53

vad fan är de för fel på mitt psyke??? tänker för mycke, eller kanske inte tänker alls?

jag har svårt att acceptera att jag går upp i vikt. men det är ju en del av fasen nu att gå upp i vikt. enligt barnmorskan, lägger man på sig underhudsfett nu för att man kommer inte att ha tid till att äta när jag ska amma bebisen.. men om jag inte är gravid?! bara om de är nått jag fått för mig, kanske kollade fel på stickan?


Och i skolan, har jag  verkligen valt rätt? varför bytte jag ? jag var ju redan så jävla skoltrött när jag gick livsmedel.. och nu är jag minst lika trött på skiten igen..

känner mig helt värdelös i skolan. kan inget förstår ingenting, vill lära mig men jag har så jävla svårt att ta in saker i min trånga hjärna, allt tar dubbelt eller tredubbelt så så lång tid för mig att förstå.. allt de här för att jag har dyslexi! jag får sån jävla ångest för att jag är så kass i skolan..  


älsklings låten!




 


Av Malin Kahlin - 19 maj 2011 11:07

hello..


ingen skola för mig idag.. sjukt trött, trött på skolan trött på vardagen..

snart sommar lov kanske man hittar nya krafter?


jah är i 3 månad, men ingen ting syns på magen.. är jag verkligen gravid ?


jag blir så trött på att tänka så här.. men slutar jag så kommer de upp igen...




 

Av Malin Kahlin - 17 maj 2011 07:26

gó morron  alla där ute! idag är de  ingen bra dag.. jag är trött, mår så äckligt illa och jag har ont!! Ska vila ett tag nu sen blir de plugga, göra klart ALLT, sen städa!


var ju till vetrinären med Roffe förra veckan. allt gick bra.. hon tittade bara på kanin, klämde och kände men han var frisk men skulle gå på en hård hö-diet.. 500 spänn för 20 minuters titt.. men de var de värt, bara han är frisk och mår bra..!


fredan körde jag och kalle min underbara barndoms vän till balen. hennes klänning matchade cadillacen så bra :)  


lördan kom mitt ekorrgos hit till mig! bara de att de var ap tråkigt väder när hon var här:/  men vi kunde nog roa oss med att baka, laga mat, gå ut och gå :) en helt UNDERBAR vän!!!


I sönda´s åkte ekorrgoset hem på eftermiddan, efter hon lagat min favorit rätt, nå kyckling rätt som är så sjukt gott.. och de smakar alltid bättre när hon gör de. när man ska testa själv smakar de inte alls lika bra ! hon har magiska händer!

haha allafall så blev de mat över, la de i matlådan, gömde matlådan så inte kalle skulle kunna ta den till jobbet.. han petar ju bara i maten, sparar grönsakerna.. åå så kan man ju inte göra! slöseri!! Den där matlådan är MIN, BARA MIN!!!!!! :)


jag är i vecka 13 och om 5 veckor ska jag göra första ultraljudet:) min bebis är 75 mm.. nästan 1 dm :D de tar sig!!


 




Allt från mig  


 


Av Malin Kahlin - 11 maj 2011 08:21

Idag ska Lilla Roffe till vetrinären klockan 10:) hoppas på att dom säger nå possitivt om honom :) tycker han gör framsteg hela tiden,. som idag när han var hungrig, hoppar han ut ur buren och tittar på en naffsade lite på mitt knä eftersom jag satt på knä vid buren. gick ut och hämta maskros blad och då blev han glad..


Efter besöket från vetrinären blir de raka vägen hem lämna roffe och vidare till skolan..


Tycker han ser friskare ut för varje dag som går! :)  


     

 

Ovido - Quiz & Flashcards