Bruden som har bensin i handväskan

Alla inlägg under februari 2012

Av Malin Kahlin - 29 februari 2012 22:07

Idag mår jag bättre än vad jag gjorde igår har fått lite mer gjort idag detsutom.har skrivit cv och lämnat in på några ställen i hedesunda. som grädde på moset tog jag en promenad med Sara i det underbara vädret, måste ha varit 10+  skönt som tusan!


I morgon har jag planer på att följa med Mathilda på ävetyr i lastbil . jag har längtat apmycket att få vara med henne igen. träffa henne på praktiken. tycker de är så jävla häftigt att den lilla tjejen kör långtradare., ah tycker hon är bra jävla tuff. jag har haft henne som förebild :)

och Elsa ska få sin 3-månaders spruta. Det längtar jag inte till. det känns så olustigt att man ska sticka en sån liten person :(


     

ha det gott!


.

hua

Av Malin Kahlin - 28 februari 2012 20:36

Eftermiddan/kvällen har varit rätt jobbig, jag hetsäter, får panikångest, Elsa skriker och har magknip. hon bajsar och det blir överföd i blöjan på nå vis, så det rinner bebisbajs ner för mina ben och det bildas stor pöl i soffan! tar av både hennes kläder och mina och ställer oss i duschen vilken hon tycker är skönt och ganska kul tror jag.. Nu ligger hon i sängen  för å sova<3


Nu vill jag bara få ta igen lite sömn känner jag ,... god natt!!

Av Malin Kahlin - 28 februari 2012 14:15

så där. Har suttit i två dagar med att försöka fixa en fin design till bloggen. nu ska här bloggas igen.


Det är så otroligt fint väder ute skulle vilja gå ut men först ska jag vila lite med Elsa, känns som det behövs!!

Av Malin Kahlin - 23 februari 2012 20:10

Nu har jag verkligen varit skit dålig på att uppdatera bloggen! Skärpning! Efter att jag gjort nya headern ska jag börja på allvar igen....

Ovido - Quiz & Flashcards