Bruden som har bensin i handväskan

Alla inlägg under mars 2012

Av Malin Kahlin - 31 mars 2012 19:43

NEDERVÅNING

KÖKET


      


HALLEN

    


BADRUM

  


VARDAGSRUMMET

  


ÖVERVÅNING

  


ARBETSRUM

  


SOVRUM  


DET SOM SKA BLI ELSAS RUM

    


LOKES LEKGÅRD

 


Av Malin Kahlin - 29 mars 2012 14:44

mina vänner var med i GD (http://gd.se/nyheter/sandviken/1.4562214-nu-ar-hjalpsandningen-pa-vag) idag för dom gör ett skolprojekt om att hjälpa familjer som är fattiga i Baltikum genom att skänka möbler, kläder, ja men behövande saker.. kul att dom vill angagera sig tycker jag. och jag förmodar att de familjer som nu får dom här sakerna blir väldigt glada. och jag kan säga att dom här undomarna har gjort en jävla insats och bevisat att de fanemej finns hopp för ungdomar. och då så klart finns de såna som ska kritisera  och rätta dom här.. ska ni inte vara glada nu då när undomar gör nått, ni som gnäller att ungdomar är så lata och inte gör ett skit! och när dom gör bra ifrån sig., är de ändå inte bra?  antingen har ni blivit rejält sneknullade eller så är ni bara dum i huvudet!!! fan !


jag är då jävligt stolt över mina vänner som gör något sådant!


(ursäkta mina ordval men sånt här tål jag då inte!)


   

Av Malin Kahlin - 29 mars 2012 12:28

Min lilla ängel gör inte bara ljudeffekter via baken, utan även via munn nu också, de här tycker hon är väldigt roligt och kan sitta ett bra tag och göra dessa ljud :)





 

Av Malin Kahlin - 28 mars 2012 16:10

Äntligen har skrivbordet kommit på plats! fyller ut övervåningen lite grann :) Nu ska jag bara fixa skrivbordslampa och lite annat som nödvändigt att ha vid ett skrivbord.


annars idag har jag städat hela huset. känner mig dutti!!!



 


Ibland tycker jag faktiskt att jag är ganska påhittig. Jag har väggord i trä "lycka" som jag inte hade en aning om vart jag skulle sätta upp.. men då kom jag  på att Elsa är ju vår lycka i livet, så då tog jag fina silkes band och och knöt fast det i spjälsängen och Voilà:) jag tycker de blev skit fint :)


  


 

Av Malin Kahlin - 28 mars 2012 15:30

jag var inte så poppis av Loke tidigare idag.. jag tyckte nämligen att det var dags för honom att ta sig en dusch.. hela hunn uttryckte sig kanska tydligt HELL NO, FUCK YOU!!! 

Jag och kalle försökte duscha honom i lägenheten men det var nätt och jämt att de var omöjligt.. Men  nu när vi inte har nå badkar tänkte jag att de kanske skulle gå.. Men nja..  Jag fick ta steg för steg in i duschen och locka med köttbulle.. Att tvinga  in honom i duschen är de sämsta man kan göra. Så om jag får honom att gå självmant in i duschen + att han får gnaga köttbulle i duschen kanske han till slut uppfattar dusch= köttbulle!! förhoppnigsvis så blir det så i framtiden :)


  

 

:)

Av Malin Kahlin - 26 mars 2012 18:27

jag och Elsa håller på och fixar och donar här hemma :)  snart lägg dags för damen ..

upp tidigt i morgon då jag ska ha utvecklingsamtal på skolan och elsa ska med :)

 






Av Malin Kahlin - 26 mars 2012 10:00

Min klasskompis som nu är gravid hade besöksrekord igår med 451besökare inte dåligt, kommer jag med mina ynka 9 besökare x) meeen å andra sidan är hennes blogg jäkligt rolig att läsa. dels för att hon är så ung och gravid och en helt underbar människa :)   sugen på att ta en titt på hennes blogg?? :) besök http://aggehh.blogg.se/ 

:)

Av Malin Kahlin - 25 mars 2012 22:09

har vår städat på gården,  satt en väggdekor i hallen och Elsa har badat, nu sover min ängel och jag funderar på att göra det jag å snart :)

 
  

 

 

Du är mitt liv! jag älskar dig min älskade dotter<3

Ovido - Quiz & Flashcards