Bruden som har bensin i handväskan

Alla inlägg under juni 2012

Av Malin Kahlin - 29 juni 2012 19:44

FNu är vi framme i tänndalen efter många timmars bilfärd! Elsa sitter på sängen med mig och leker med sin rosa boll! Snart lägg dags för mitt lilla troll att gå lägga sig för att förbereda sig för nya äventyr i morgon! Godnatt säger vi!

Av Malin Kahlin - 29 juni 2012 07:28

Jag och min lilla tror unge åker på semester nu snart. Mina föräldrar kommer om 30 minuter och hämtar oss två. dock lämnar vi karlarna i huset hemma. (vovve och husse)

jag ska ta  Elsa dit jag har vuxit upp på alla semestrar. tänndalen. jag vill även att min älskde fina trollunge ska få uppleva den fina naturen och friska luften :)

så skönt att komma från hedesunda lite grann.

Beställt lite saker till crossen  från holland. det skulle ta tid, men förhoppningsvis inte mer än en vecka! längtar tills det kommer!!


Nu ska vi göra oss i ordning här hemma. ha det bra!! hej!



 


Av Malin Kahlin - 27 juni 2012 08:40

Morgonpigg liten Elsa vakna klockan 06.00 idag. vi har satt oss i soffan och kollar på saltkråkan med trollungen skrållan!  Trots att min egna lilla trollunge har busat ur sig ett bra tag här hemma somna hon av ett tag :)


Vi ska snart åka till valbo för att inhandla det vi ska ha med oss på vår lilla semester upp till Tänndalen hon och jag och mina föräldrar!


   

Av Malin Kahlin - 26 juni 2012 08:30

snart har vi ett uteföråd! det kommer göra mycket, så mycket skit som vi har här hemma, inne som  ute :P

Nu har min älsakde sambo äntligen köpt sig en egen cross. yamaha 250 cc! nu kan vi ut och brumma tillsammans:D sååå jävla roligt! hihi!


Har funderat på om inte loke har kossa i sig ändå. så mycket gräs han äter! han är inte dålig nu eller nå. bara äter ändå, men de kan vara vanligt de å har jag fått veta!


  
En avslöjad bild på loke att han har käkat gräs!  

Av Malin Kahlin - 25 juni 2012 08:15

Idag regnar det ute. alldeles för mycket!! jag och Elsa har precis kommit in från en promenad med Loke. inte ens han var direkt sugen på att gå ut och göra ifrån sig, han var mest sugen på att vända om och gå hem igen tror jag.  jag blev blöt ända in till underkläderna. Men lilkla Elsa var torr hon.:)  

Av Malin Kahlin - 24 juni 2012 11:09

Igår prov körde jag på crossen, kände lite på´n. Innan tänkte jag att jag skulle ta det lugnt för jag var lite nervös. men det gick över väldigt snabbt. hihi jag piskade kalle ganska bra, han körde fiddyn/flakmoppen. jävlaa roligt jag hade npå grusvägar och skogstigar. var bitter innan färden, efter var jag som världens gladaste. jag vill köra meeer :D 


Idag känner jag mig lite små krasslig. Elsa har varit lite förkyld några dagar här, å nu äre min tur. så nå gym blir det inte idag, hellre att jag skippar träningen idag och kryar på mig, än att jag träningar och blir sjukare och inte kan träna på flera dagar..

Elsa lilla tröttmössan där, Liknar toker gör hon å :)!!


 

Av Malin Kahlin - 20 juni 2012 22:22

Jag och Elsa har vart ute och cyklat idag. väldigt härligt. lagomt tills vi var 200 meter hem somna hon til. sötnosen min!

 


När kalle kom från jobbet åkte vi iväg och köpte en gräsklippare. nu kan vi äntligen klippa gräset:)

 

Av Malin Kahlin - 19 juni 2012 15:15

Fick väldigt fint besök idag av Erika. som jag har saknat den människan!! förr var vi som ett. sen började jag på en annan skola och vi tappa lite kontakten .. Efter hon hade varit här och åkt hem åkte jag och Elsa hem till mor. då passade jag även på att gå iväg och träna lite! frultansvärt skönt. jag har hittat tillbaka till mitt rätta jag igen, blir väl lite mer pepp när jag!!:D yiiihooo  

Ovido - Quiz & Flashcards