Bruden som har bensin i handväskan

Direktlänk till inlägg 18 juni 2012

En dag med Camilla

Av Malin Kahlin - 18 juni 2012 18:30

Idag har jag och Elsa varit med Camilla på stan:)  och jag har förförsta gången parkerat på p-hus helt själv. haha läskigt och trååångt! men det gick:P 

vi har planerat in att vi ska åka till limön till hennes stuga med våra gubbar grilla och ha det skit mysigt. Något jag ser framemot skit mycket :D

På väg hem från Camilla var jag in och köpte crossbyxor. Har  även beställt cross stövlar från blocket.(kommer inte ihåg om jag nämt det, men nu sitter jag  och gruvar mig att jag blivit lurad. men hoppas inte, annars kommer jag bokstavligen talat leta upp den personen och se till att den har ett par crossstövlar att ge mig!!! 


just det jag har en väldigt rolig sak att berätta! Elsa säger mamma och bappa, inte pappa utan bappa. och hej. inte för jag tror att hon förstår att jag är mamma och kalle pappa. och att hej är ett hälsningsfras men iallfall   jag är en stolt mor!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin Kahlin - 14 maj 2013 06:34


    här sitter vi och myser min älskade unge och jag:) det börjar bli dax för å pott träna lillan snart. det blir fler och fler dagar hon är torr om natten:) ...

Av Malin Kahlin - 7 maj 2013 12:09


Känslan att ta studenten och inte tagit varken YKB C eller CE är hemsk..MYYYCKET ångest laddat! ser alla i klassen gång på gång tar kort efter kort.. Ändå har jag verkligen kämpat för skolan överhuvudtaget. Och ändå är så jävla oduglig! vad har jag a...

Av Malin Kahlin - 2 maj 2013 08:34


Valborg blev inte riktigt som vi tänkt. tanken var att vi skulle åka till sala cruising med Elsa som förra året. Men både jag och kalle slutade sent så vi skulle inte hinna. sååå vi åkte till Gysinge istället och myste framför kasen!.       ...

Av Malin Kahlin - 23 april 2013 20:32


på knappt 40 min har jag nu lärt loke spela död. jag säger pang, loke lägger sig på sida, har dock liiite svårt att ligga blixt stilla men de kommer ;) nu ligger han och snarkar de högsta han kan. De är nog Jobbigt för huvudet de där att lära sig nåt...

Av Malin Kahlin - 19 april 2013 10:16


Äntligen har jag tagit tillfälle i akt och beställt hem namnlappar till dotran! MEN självklart kom jag på så här efteråt att jag beställt fel. jag beställde klisterlappar, men skulle ha stryklappat-.- hönsmorsan.se     ...

Ovido - Quiz & Flashcards