Bruden som har bensin i handväskan

Alla inlägg under juli 2012

Av Malin Kahlin - 29 juli 2012 12:50

Igår var jag och ett par kompisar i Rättvik och ragga i deras Cadillac. Jag var alldeles perfekt full. -Lullig!! Vaken hela tiden! Annars är det jag som brukar nicka till, men icke.
Jag vakna upp med en svullen näve och blå om armarna. Hm jag har inte slagits med någon, så misstänker att det är för att jag slog i plåt taket när tainted love låten spelades, min absoluta favorit låt! Och i dag mår man som man förtjänar. Fy fan!!! Nu ska jag ta och hätta mig i duschen ett tag, ha de Bra hej!

Av Malin Kahlin - 27 juli 2012 19:32

Jag ligger som slaktat djur på vardagsrums mattan. Jag har precis ätit kalles otroligt goda tacogratäng. Så man är ju något mätt.

Och på Elsa sover, hon somna en timme tidigare än vad hon bruka göra. Nu väntar duschen:-) ha det bra mina vänner.

Av Malin Kahlin - 27 juli 2012 13:17

Äntligen är det fint väder för en gångs skull. Jag sitter och gungar i hammocken och fipplar med min nya telefon, en stötsäker, dammsäker och vatten tålig Sony Eriksson. Även inbyggd stegräknare på den. Motions målet är 10000 steg om dagen. Lite motivation till att röra mig mer.Himla underbar telefon. Även den fick jag av min underbara sambo. <3

Igår var hela familjen i sikvik och träffade en go vän. Vi grillade och hade det mysigt!

Nä om man skulle ta och se om man kan göra något på gården. Sitta still är inte riktigt min grej. :-P

Av Malin Kahlin - 22 juli 2012 12:02

Idag gjorde jag rabarberkräm till frukost. jäkla gott. jag ska fortsätta sen och

göra rabarbersaft för det blev rabarber över    


Sambon har stuckit iväg med en vän för att fortsätta med deras lilla projekt att bygga en gokart! jäkla glad att någon drar ut karln ut hur huset. Haha menar annars sitter han här hemma framför TV möglar. bara för att han har fått barn ska kan inte behöva känna sig bunden här hemma. han hehöver det här och känna sig ungkarl ibland tror jag     vad är det man säger att alltid vara en smula barn


Det är att vara verkligt vuxen. och det stämmer in som attan!



Igår var vi hos ett par vänner som har katt ungar. Och Elsa vart som frälst i dom söta krabaterna. Och tack vore dom kröp hon gränslöst.   Hon kommer nog bli lika djurkär som mamma sin   hihi


Åh gud vad trött jag blir bara en massa dåligt väder hela tiden!   

Nu hör jag en som knyr uppifrån och inte vill sova mer! får vi se vad vi ska göra härnäst!:)

Av Malin Kahlin - 21 juli 2012 11:45

.. att skicka sms till mig om era nummer! min mobil har nu gjort sitt och ALLA nummer är borta:(. så skicka nummer till mig!!



PS. Elsa tog sina första krypsteg igår. mycket stolt :D

Av Malin Kahlin - 21 juli 2012 11:10

träningsvärk från gårdagens körning i rörberg. hihi lite härligt!


Vi kom nyss hem från stranden familjen och jag:) det har varit så varmt för Loke så vi tog och åkte så han fick svalka av sig! och det uppskattades verkligen! Trollungen har även badat hon med och smaskat på sand, såg det när hon började dregla små sandkorn. hon utforskar allt som går att utforska . vår älskade lilla trollunge<3


 


  

Av Malin Kahlin - 18 juli 2012 16:00

Idag har jag och kalle varit i rörberg och kört i endurospåret! fruktansvärt roligt!!!! jag vurpa 2 gånger´då sista gången jag vurpa fick styret i bröstet och tappa luften. men de tog bara nån minut så var jag igång igen. åh gud det var så jävla roligt! vill åka meeer!!!!


Någon som har förslag på endurospår i gävle trakten??


 

Av Malin Kahlin - 17 juli 2012 18:00

Idag har det varit en hel dag på furuvik med familjen. Väldigt mysigt medfint väder och Loke som skötte sig väldigt fint, trots att vi mötte 30 tal hundar:) nu är vi alla trötta!

 

Ovido - Quiz & Flashcards