Bruden som har bensin i handväskan

Alla inlägg under oktober 2012

Av Malin Kahlin - 31 oktober 2012 23:41

 .. kräääääääks.. mår dåligt efter en påse dumle med pepparkaksmak! det var gott innan fontän kräken -.-


ja och så har jag blitt super blond :) jag är ju absolut inte den tjejen som fixar mitt hår, färgat det MAX 4 ggr i mitt liv, jag äger inte ens en platt tång eller en hårfön, en hårspray räcker 1½ år och jag kan enbart sätta upp håret i en häst svans. SKIT TRÖK!!!! haha ah min frisör fick sig ett litet skratt, hon tyckte väl att mitt hår såg jävligt för natuligt ut:) men önskar att jag också fick till mitt hår så fint som alla andra, och inte tala om att sminka sig. åh de kan ju sluta huuur som helst de å. 


i morn ska jag skruva bort statorn från skotern. den ska bli omlindad hoppas på att de räcker! jag är taggad på vintersäsongen nu!! Nää nu tar jag min onda mage och går och lägger mig !! ADJÖSS!
  


 

Av Malin Kahlin - 28 oktober 2012 10:17

Ahaa då var det söndag igen då med himelskt friskt och härligt väder ute. vi har vart ut en sväng här på morgonen på en promenad, busat med Loke och Elsa har krypit runt och mest roat sig själv, Lite skönt det att hon inte är beroende av mig jämt. :)

Nu har vi allihopa kommit in, jag har tänt spisen så det knastrar av elden och så tittar man ut så är det frost överallt, man ser verkligen att det är kallt ute. Nu är det bara snön som fattas sen är det komplett. Far i huset tog dottern upp till hennes rum för hon var trött. jag var upp en snabbis och titta till dom, då låg båda två i myshörnan och prata på helt två olika språk   men nu var det ett tag sen jag var upp och det är alldeles knäpptyst. tror båda två somna till. Inte mig emot, då kan jag plugga i lugn och ro!!!


Ha en bra dag, kram



Av Malin Kahlin - 27 oktober 2012 21:07

Man blir så fruktansvärt varm om hjärta att se min sambo att ge så mycket kärlek till sin dotter genom bara den här filmen. Det himelskt underbart! Den här familjen är ett vunnet spel för mig. Jag älskar er!   



 

Av Malin Kahlin - 26 oktober 2012 20:34

Åh vad jag älskar mina föräldrar extra mycket just nu! Dom kom med en ny bilbarnstol till Elsa idag på em. en som hon äntligen får plats i! Tusen tack jag älskar er!!

Av Malin Kahlin - 25 oktober 2012 12:42

Det är nu den finaste årstiden är!
Jag och Elsa ska snart in till stan och handla:-) och ikväll ska vi vill Elsas kompis som fyller två år! :-)

Av Malin Kahlin - 23 oktober 2012 20:52

Elsa som älskar att leka i lekparken och blir skit förbannad när man ska gå därifrån :P


   

Av Malin Kahlin - 23 oktober 2012 16:30

En glad vovve som kommer och möter mig vid

dörren när jag kommer hem, överlycklig vovve

när jag visar att jag köpt en ny boll då den andra har försvunnit-.-

köpte en annan grej av samma märke. och den älskar han verkligen!! han har hålllt på flera timmar med den nu:P märket är verkligen att rekomendera om man har hund som bara biter sönder sina leksaker.


    




 

  

Av Malin Kahlin - 21 oktober 2012 21:24

Vi är oslagbara!<3


 

Skapa flashcards