Bruden som har bensin i handväskan

Alla inlägg under november 2012

Av Malin Kahlin - 25 november 2012 13:23

Hemskt rolig dag på leklandet delfinen! Innan vi ens hade kommit fram blev Elsa åksjuk i bilen och kräktes ganska mycket, det var bara att åka och köpa nya kläder, jag tänkte aldrig så långt att jag skulle ta med extra kläder.
Elsa älskade att vara på leklandet! Trots att hon var lite liten ännu, men då fanns det en liten egen lekhage. För de små lite avskilt från de stora barnen med rushbana kuddar och lite annat kul. Leklandet får 5 stjärnor av 5! ;-)
Nu sover lilla Elsa i min famn<3

Av Malin Kahlin - 24 november 2012 20:13

Här sitter jag här hemma med en gin otonic i handen telefon i andra och tosh.o går på tv! jag och Elsa har varit hos min älskade mormor och morfar hela dagen, Kalle den jäveln har kört cross. Hatar att min cross inte går:-( inte skotern heller för den delen!! Jäkligt deprimerande!!!!!!!!!!

Fick hem svärfars present idag, så jävla bra, han kan inte bli annat än glad!! ;-) ångra att jag inte beställde en till mig själv!!

I morgon ska hela familjen till leklandet delfinen med ett par kompisar och deras son. Måste erkänna att jag är mest sugen på att leka runt där!

Trevlig kväll med er!

Av Malin Kahlin - 20 november 2012 10:43

Idag får jag köra trailern igen! Vi har sjukt mycket att köra ut idag men Så mycket roligare att gå upp på månarna nu.

Av Malin Kahlin - 19 november 2012 21:15

Jag är så jävla trött på människor som ENBART tänker på sig själv. Att du förstör för dig själv skiter jag i! men att du förstör för x antal människor MEDVETET, de gör mig så tokig!!! snart kommer jag explodera och då är de du som jag siktar in mig på, för nu vill jag inte vara snäll, försiktig eller vara rädd att du ska bli sårad, för vad fan har jag fått utav de?? absolut ingen ting!!!!


 

Av Malin Kahlin - 19 november 2012 18:48

Idag på praktiken fick jag köra storbilen. Vart som lyrisk när min handledare frågade om vi skulle byta plats, självklart! sa jag!! Äntligen känns det lite mer på allvar!! :-D

Av Malin Kahlin - 17 november 2012 21:31

Har hållt igång kvällen med lite småkaksbak! Himla skönt att få lite sånt gjort inför Elsas 1 års dag. Min lilla flicka blir en stor flicka, helt underbart. Jag ångrar ingen ting med att jag behöll mitt barn. Att jag följde min magkänsla är det bästa jag gjort!! Allt har bara blivit bättre. De är min familj som lyser upp dagen för mig. Och jag hoppas jag lyser upp deras dag:-)

Av Malin Kahlin - 17 november 2012 20:20

Så här kan det gå när man har en pappa som inte kan slita sig från sitt psp spel och en mamma som bakar, man bara råkar komma utanför ritpappret! :-) busunge!!!

Av Malin Kahlin - 17 november 2012 09:35

Idag ska jag visa min uppskattning till din underbara sambo. Det har börjat med frukost på sängen. Han är sån himla underbar pappa till Elsa och en underbar livskamrat !

Senare ska vi åka iväg och grilla korv och bara mysa !

Ha en bra dag. Hej!

Skapa flashcards