Bruden som har bensin i handväskan

Alla inlägg under februari 2013

Av Malin Kahlin - 28 februari 2013 16:41

Trots att du la världens kräka i bilen 2 gånger halvvägs in till stan, så vi var tvugna att stå på en busshållplats för att ta bort kräkan så gott det gick och att vi var tvugna att vända om hem så ÄR du världens bästa unge!! snacka om att känna kärlek!!

Du får mig att vilja gå upp på månarna.

du sprider sån värme, sån glädje och lycka.

Du är meningen med livet lilla Elsa!

jag och pappa kommer skydda dig från allt ont här i livet, det lovar vi!


 

Av Malin Kahlin - 27 februari 2013 20:11

Jag har inte blivit av med magsmärtorna än. Det kommer impulser då det gör så in i h*lvetes ont, nästan som förvärkar  .

Åkte iväg till ica för att köpa blåbär Och allt var såklart slut i frysdisken!! suuuck-.- och jag som hatar blåbärssoppa, så  det var ju inte ens att tänka på. vad ska man annars äta ?  


Nu ska jag ta och gå ner till gubben och mysa. hej på er!

Av Malin Kahlin - 26 februari 2013 20:00

ursch vilken hemsk dag det har varit idag. känns som magen svider, har haft kräkningar och magen har vart som en ballong..

Det måste ha varit maten jag åt igår..      

Jag har haft min älskade mamma här som hjälpt mig med Elsa     

Tack för det lilla mamsen      





Åt en bit av marabou premium cocoa sea salt pecan. Mina förväntningar var inte höga. Har alltid sneglat och tyckt att havs salt inte passar ihop med choklad! Men oj vad fel jag hade!!

jag har aldrig ätit något så gott.  

Testa!


 

Av Malin Kahlin - 26 februari 2013 02:37

Jag vakna för ett tag sen av ren panik av att jag mådde tok illa  så tårna skruva sig, och ont i magen har jah   Jag har varit ner en sväng i köket och klunkat i mig lite vatten, vilket gjorde illamåendet värre  Jag vet inte om det beror på kinesmaten jag åt idag. ?!?!


Lillfisen får ligga mellan mig och älskling då hon inte heller verkar pigg. Så det blir inge dagis för hennes del den här veckan.


skit också... god natt.

Av Malin Kahlin - 25 februari 2013 13:31

Äntligen lite vår känslor i kroppen! Jag var tvungen att ta en extra lång promenad med vovven för det var så härligt.

Jag hör hur snön som smälter och droppar på fönsterbLäcket utanför fönstret i köket där jag sitter! Solen steker i ansiktet.  GILLAR STARKT!!

Har nu suttit några timmar med religionen som jag ligger efter i och nu är säger hjärnan stopp. och jag tänker INTE strida emot. jag lär ändå snart iväg till mamma. Hon ville så gärna följa med å hämta dotran från dagis. kanske vi tar en härlig promenad å om mamsen orkar. :)


Trevlig dag med er!   

 

Av Malin Kahlin - 24 februari 2013 15:02

Den här helgen har jag nästan ätit mängder av tårta och kakor, och pizza. Som ledde till ångest igår kväll! Men gjort är gjort. Det är bara att ta nya tag.


Jag har precis haft min goda vän Eva här på besök. vis ses allt för sällan! Vi planerade att tillsmammans åka till västerås (nostalgi mässa) nästa lördag. mysigt!

Ha en super trevlig sönsdag med er! :)


 

Av Malin Kahlin - 23 februari 2013 17:23

 

Vill tacka alla som kom idag och gratta mig och för de bästa  presenterna!

Tusen tack :) Skita nöjd är jag :)






Tårtan jag gjorde blev en hit å :) Nästan en hel plåt gick åt :) 

  












  

Av Malin Kahlin - 22 februari 2013 22:54

Ja då har jag varit 21år i 13 timmar:) har fått ett presentkort på IKEA från de bästa vännerna, så jävla bra! hihi!
Och Elsa är frisk igen nu, har varit full fart på na hela dagen!
I morgon blir det kalas med kaffe och tårta. :)

Snart lär jag gå lägga mig känner jag, jag och sambon har tokstädat och jag har sökt en del jobb idag! Puss och kram !

Skapa flashcards