Bruden som har bensin i handväskan

Alla inlägg under mars 2013

Av Malin Kahlin - 29 mars 2013 21:17

Trött som,.. Jag vet inte vad. Om de höjd syns på bilden! Jag orkade knappt hålla igång till 21.00 Men då var jag vaken 06.00 också,Nu ligger jag i badet på hotellrummet. längtar efter dotran! De andra har gått ner på krogen här bredvid hotellet. Hoppas verkligen de har trevligt!! God natt!!!

Av Malin Kahlin - 29 mars 2013 10:07

Snart bär de av mot Jönköping och Elmia :-) vi åker dit med bästa Sara och Tony! Blir borta över helgen!
Har målet att hitta snyggaste rockabilly kläderna till lillan:-)

Då jag inte är duktig på att fixa naglarna som alla verkar hålla på med och kunna skit bra så lyxa jag till de med lösnaglar.haha ala Malin liksom

Av Malin Kahlin - 28 mars 2013 15:12

Känns att våren har kommit, fåglarna kvittrar och de är 12 grader varmt ute! Härligt!

I morgon bär vi av till Jönköping för att gå på Elmia!! Hej hopp hörs någon annan gång!:-P

Av Malin Kahlin - 26 mars 2013 06:59

Idag ska jag göra (förhoppningsvis) SISTA uppskrivning för YKB på trafikverket! så håll tummarna för mig idag!

  


JAG VILL BLI EN QUEEN OF THE ROAD!

Av Malin Kahlin - 24 mars 2013 16:41

Jag hitta ett recept på ett helt okej bröd från www.lchfrecept.com

jag blandade i lite kummin med de torra ingredienserna och strödde över lite havsalt innan jag skicka in brödet i ugnen.

Ingredienser:
1 liten burk keso
3 ägg
1 dl skalat sesamfrö
1/2 dl linfrö
1/2 dl solrosfrö
1 tsk bakpulver
1 msk fiberhusk



Gör så här
Blanda alla torra ingredienser i en bunke.
Blanda i ägg och keso
Bred ut smeten på bakplåt med bakplåtspapper, ganska tunnt,
(nästan hela plåten skall täckas) här strödde jag över lite havsalt

Grädda i 225 grader i 15 min.

Låt svalna och skär i rutor!


 

Av Malin Kahlin - 24 mars 2013 15:36

Plugg, plugg och lite vin i finvädret! Härligt värre. Har dessutom gjort LCHFbröd klart på en kvart! Snabba bullar;-) skriver ner receptet om det blev lyckat:-)

Av Malin Kahlin - 23 mars 2013 13:02

Snart har en helv vecka gått UTAN några sjukdomar i familjen, helt underbart!!

Dock har jag nästan tappat LCHFtråden helt. Det är så svårt när karln köper hem massa annat joxs!!   

OM någon kunde få mig motiverad igen. Är jag TACKSAM!   


Men de är iallafall finväder idag så att deppa känns inte okej!.  har städat, vart ute och gått och pysslat om loke, med en hel del lek!  så han är skapligt nöjd och har lagt sig för att ta sig en lur. Och själv ska jag plugga! Känner absolut inte för de.. som vanligt..


Kärleken mellan människa och hund


  




  

Loke går slalom mellan benen!

 

Av Malin Kahlin - 22 mars 2013 10:50

den är så.. sagolik på nåvis:)


 

Skapa flashcards