Bruden som har bensin i handväskan

Direktlänk till inlägg 23 mars 2013

Lördag-Kärleken mellan människa och hund

Av Malin Kahlin - 23 mars 2013 13:02

Snart har en helv vecka gått UTAN några sjukdomar i familjen, helt underbart!!

Dock har jag nästan tappat LCHFtråden helt. Det är så svårt när karln köper hem massa annat joxs!!   

OM någon kunde få mig motiverad igen. Är jag TACKSAM!   


Men de är iallafall finväder idag så att deppa känns inte okej!.  har städat, vart ute och gått och pysslat om loke, med en hel del lek!  så han är skapligt nöjd och har lagt sig för att ta sig en lur. Och själv ska jag plugga! Känner absolut inte för de.. som vanligt..


Kärleken mellan människa och hund


  




  

Loke går slalom mellan benen!

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin Kahlin - 14 maj 2013 06:34


    här sitter vi och myser min älskade unge och jag:) det börjar bli dax för å pott träna lillan snart. det blir fler och fler dagar hon är torr om natten:) ...

Av Malin Kahlin - 7 maj 2013 12:09


Känslan att ta studenten och inte tagit varken YKB C eller CE är hemsk..MYYYCKET ångest laddat! ser alla i klassen gång på gång tar kort efter kort.. Ändå har jag verkligen kämpat för skolan överhuvudtaget. Och ändå är så jävla oduglig! vad har jag a...

Av Malin Kahlin - 2 maj 2013 08:34


Valborg blev inte riktigt som vi tänkt. tanken var att vi skulle åka till sala cruising med Elsa som förra året. Men både jag och kalle slutade sent så vi skulle inte hinna. sååå vi åkte till Gysinge istället och myste framför kasen!.       ...

Av Malin Kahlin - 23 april 2013 20:32


på knappt 40 min har jag nu lärt loke spela död. jag säger pang, loke lägger sig på sida, har dock liiite svårt att ligga blixt stilla men de kommer ;) nu ligger han och snarkar de högsta han kan. De är nog Jobbigt för huvudet de där att lära sig nåt...

Av Malin Kahlin - 19 april 2013 10:16


Äntligen har jag tagit tillfälle i akt och beställt hem namnlappar till dotran! MEN självklart kom jag på så här efteråt att jag beställt fel. jag beställde klisterlappar, men skulle ha stryklappat-.- hönsmorsan.se     ...

Skapa flashcards