Bruden som har bensin i handväskan

Alla inlägg den 9 mars 2011

Av Malin Kahlin - 9 mars 2011 10:12

Nu är de slut på att sitta hemma och lata arlset i soffan! här ska börjas träna:) lite lättare nu när de är sol ute !  men nu var de ju säkert 9 månader sen sist jag var ute och sprang. och jag har ju rökt och snusat en hel del.. men nu får de vara slut på de!

Men de är de här med motivationen,  då har jag några idér om att få tillbaka den.

  1. Hitta en tränings kompis
  2. Bestämma mig för bestämda tränings dagar
  3. sätta upp realistiska mål
  4. börja långsamt!

De här fyra punkterna måste ju funka tycker jag! och så ska jag äta lite mer hälsosamt, då borde jag bli piggare och gladare:) håller tummarna för de allafall:)


ska väl dra till skolan nu! bye.. (:

Ovido - Quiz & Flashcards