Bruden som har bensin i handväskan

Alla inlägg den 6 maj 2011

Av Malin Kahlin - 6 maj 2011 14:40

Min kompis Tone skicka mail till mig idag på facebook om bad mig att ta han om en övergiven kanin på 4 år. ja men självklart, jag som längtat efter att få ha nått djur i närheten av mig så passar de här mig utmärkt! och om detsutom om jag kan rädda hans liv! namnet på krabaten är Spöket.


Nu väntar jag bara på att kalle ska komma hem så man kan fråga honom om de är okej att ha ett djur här hemma! vore lite oshyst om jag bara helt plötsligt en dag tar hem kaninen och kalle är inte alls med på de! men hoppas, hoppas på att han går med på att ha kaninen här !! :D

 


TAAACK TONE !!!! :D<3



   

Av Malin Kahlin - 6 maj 2011 08:13

 Vad äre som har hänt med mig?? jag har blivit så fruktansvärt lat! och menar verkligen LAT! vad hände med Malin som var så aktiv och åt nyttigt??

Måste ta mig i kragen och röra mig. Och för mig nu som de är extra viktigt att röra på mig måste verkligen ta mig i kragen och göra nått åt saken!!

Och nu ska dom öppna ett gym här i lilla hedesunda som jag ska börja gå till! nu jävlarimamma!!! haha!!! lättare vore de ju om pojkvännen min också skulle börja träna med mig, de skulle vara lättare att vara två om saken.. meeeen de är inte hans "grej"      tror jag ska öppna ett konto på matdagboken igen(http://www.matdagboken.se/?p=start&PageID=5). de är jätte bra. man skriver ner vad man har ätit hur hur mycket man har rört sig under dagen, så räknar den ut hur mycke kalorier man man äter och förbränner. jag tycker de är skit bra!!


Ska försöka städa lite här hemma också idag.. de ser nästan förjävligt ut   


Det var allt för mig   



 


Ovido - Quiz & Flashcards