Bruden som har bensin i handväskan

Alla inlägg under november 2012

Av Malin Kahlin - 16 november 2012 12:28

Nu har jag snart känt mig dålig i 12 dagar. En smärta på vänster sida av nedre delen av magen. Jag blir yr när jag går i högt tempo. Vissa gånger viker sig benen när jag lyfter Elsa. Usch jag börjar tycka att det är obehagligt.

Men det blir lite plugg idag och bak kanske senare idag! :) hej hopp!!

Av Malin Kahlin - 14 november 2012 12:51

Jobbar för fullt ! Nästan klar här nu i Öregrund! Hemåt snart till terminalen och lasta av. Sen bär det av hem åt Hedesunda:-) det känns så jävla skönt att jobba istället för att sitta vid en skolbänk !

Av Malin Kahlin - 12 november 2012 06:44

Påväg till praktiken. Jag var trött som om ett as i morse! Men det var bara att rycka upp sig de! Inte nog med de, suck hatar att behöva säga det här för det är ju så trökigt!! Jag ska. Eller måste börja träna och äta sunt och skita i de som är onyttigheter!! Kläderna sitter som ett jävla korv skinn! Livet är hårt!

Av Malin Kahlin - 10 november 2012 15:40

Snart bär det av på rock at sea med 50 och 60-tals tema och jag har lagt mammarollen på hyllan för 24 timmar.. Jag åker med älskling och med mycket goda vänner! Sådet här kommer bli super!! Buffé mat vetni så jävla gott!!!!

Av Malin Kahlin - 9 november 2012 00:25

känner mig duuuutti nu som suttit och pluggat hela kvällen. mitt mål är att ALLT ska bli klart i morgon så jag kan åka på kryssning med gott samvete:) och eftersom det verksar som att  jag inte har några lektioner i morgon och kalle är hemma  blir ju det skit bra att sitta plugga då!! 

 nä nu säger jag god natt!!


 

Av Malin Kahlin - 8 november 2012 11:00

Är du sugen på en stor kraftig korv på 38 cm och 800gram?! Hihi snusk! Men.. Seriöst nu då!


Jag och min lilla grupp har valt som projekt arbete i skolan att försöka få ihop pengar till att få klassen att åka på halkbana med lastbilarna! vi har som mål att vi ska bli säkrare och erfarna förare även på det halkiga vintervägarna, vi ska bli bäst! Och du kan vara med och förverkliga detta genom att köpa en eller flera salami .
Dessa smaker finns det:
Vitlök
Peppar
Kryddigt


Korvarna är som jag skrev innan !38 cm lång och väger 800 gram och kostar 170 kr!


Hjälp oss bli ännu bättre förare på vägarna! ;-)


PS. salamin kommer från www.delikatesskungen.se DS.

Av Malin Kahlin - 7 november 2012 08:14

Iväg till skolan nu snart och göra Ykb! Har Svidande känsla i magen! Haft det ganska länge nu, vad kan det va? Bär jag på Elsa känns det som benen försvinner!
Jaja ha en bra dag ni då allafall! Hej!

Ovido - Quiz & Flashcards