Bruden som har bensin i handväskan

Alla inlägg den 30 december 2012

Av Malin Kahlin - 30 december 2012 21:20

Elsa har lärt sig dricka ur glas. Inte alls lika mycket vatten som kommer utanför nu längre som de första gångerna, nästan inget alls faktiskt

Loke har slagit sig ner intill mig i soffan. Vi har precis kommit in från en lek och tränings stund . Kan lugnt säga att Loke gör vad som helst för blodpudding, och jag utnyttjar de såklart:-P jag är nyfiken på vad ni brukar göra för att aktivera era hundar. Kommentera och berätta! Skulle vara kul att få lite nya tips:-)

Av Malin Kahlin - 30 december 2012 16:29

Lillstumpan och jag ligger i hennes lilla mys hörna,då jag innan la mig här, har gjort ett tappert försök att plugga men inte gick nå bra så jag har lagt det åt sidan ett tag. Elsa sover som en stock:-)<3

I morgon är det nyår, vi ska vara med Elsas ragg och hans underbara familj.vad ska ni göra?? :-)

Ovido - Quiz & Flashcards