Bruden som har bensin i handväskan

Alla inlägg den 31 maj 2012

Av Malin Kahlin - 31 maj 2012 07:47

Grattis får man väl först och fräsmt säga till mina goda vänner som fått en bebis nu inatt. En son. väntar nu på att dom ska skicka en bild på bebben! anledningen till att jag inte skriver vilka de är, är för att dom kanske vill ha det lite hemligt! så full respekt för det!! Men hur som helst! grattis mina hjärtan till eran son! nu har livet börjat på ett mycket possitivt sätt!! :)


i tisdags fixade jag muntlig redovisning och Igår fiixade jag truckkort :) mycket glad över detta! nu är det bara andra delen av logistiken kvar, och slut testet på traktor.sen kan jag gå på sommarlov med gott samvete och äntligen kunna umgåps med kompisar och vara med lilla Elsa fullt ut. Det här kommer bli en mysig sommar.


 

Ovido - Quiz & Flashcards