Bruden som har bensin i handväskan

Alla inlägg den 13 juni 2012

Av Malin Kahlin - 13 juni 2012 16:12

Det har hänt lite granna sen sisten! jag är äntligen klar med skolan. så nu kan jag börja i 3:an som alla andra ! SÅÅÅ JÄVLA SKÖNT!!!!

Min älskade lillebror har tagit studenten. åh gud tiden har bara rusat förbi!

I söndags åkte jag och min älskade mot sala hållet. och vad gjoprde vi där då? joo det ska berätta. vi köpte en cross till mig, suzuki 125 cc. jag är så jävla glad. tänka sig, jag har alltid önskat mig en EGEN cross nästan halva livet. och nuuu äntligen.

jag sitter här i soffan med arbetsbyxorna på och väntar på gubben ska komma hem, så ska vi åka och skruva med den lite. jag har nämligen ingen dödarknapp på den och den är för hög. så vi ska sänka den :) jag är dödsivrig!

Ovido - Quiz & Flashcards