Bruden som har bensin i handväskan

Alla inlägg den 8 juli 2012

Av Malin Kahlin - 8 juli 2012 21:15

Idag kände jag verkligen att man var ut och kört cross. härligt som attans!  

Dock blev jag förbannad på karln min som lura ut mig i sandöknen. jag tyckte de var läskigt för att inte vet ännu vart jag har crossen ibland.  haha men gick över ganska snart, tur för kalle   hah


Nu 'är jag trött som bara den och ska gå lägga mig! på återseende!:)

Av Malin Kahlin - 8 juli 2012 09:45

Den här morgon började alldeles underbart. var ut med loke då jag stötte på en liten hundralapp på vägen. klirr !!!! :D Den hundringnen går raka vägen till Elsas rum:)  dock lite synd för han/hon som tappa lappen. hoppas på att det är en snål liten gubbe så jag slipper känna sån stor ångest   

  

Dagen fortsätter med lite cross åkning efter frukosten   

Ovido - Quiz & Flashcards