Bruden som har bensin i handväskan

Alla inlägg den 28 augusti 2012

Av Malin Kahlin - 28 augusti 2012 08:03

Kylan kom som en bomb! Det var frost i gräset när jag var ut med Loke. Jag mår nog som bäst på hösten tror jag.
Jag fick en flashback från förra hösten när jag var rund om magen och väntade Elsa och nästan precis fått hem Loke, hur jäkla kul vi hade när vi sprang på åkern, tjock som jag var och nästan rullade fram.
idag sprang vi i skogen, kastade pinnar, sökte. Tränade balans och träna lydnad, konstigt nog är det ALLTID roligast att göra sånt på hösten! :-P

Elsa är hos sin farmor idag när Kalle jobbar och jag i skolan. usch Elsa börjar ju bli stor nu. Men fortfarande känns det tungt, troligen kommer jag känna så tills hon flyttar hemifrån. :-(
Haha stackars henne!

Ha en bra dag!

Ovido - Quiz & Flashcards