Bruden som har bensin i handväskan

Alla inlägg den 4 april 2013

Av Malin Kahlin - 4 april 2013 10:11

det är så härligt på lov, och de är så härligt att få tillbringa extra mycket tid med dotran!

men jag vet inte riktigt vad man skulle kunna göra om dagarna som inte kostar skjortan.. igår var vi i valbo åt lite lunch med en vän som jag inte träffat på huuuur länge som helst. fy skäms!! sen fick hon löpa fritt nästan i varuhuset, klart hon inte ska sitta i vagnen när hon kan gå och nästan springa och upptäcka världen själv! :P


Idag har vi stått och bakat LCHFbröd. de jag gjorde förr med keso. men nu gjorde jag som en focaccia. soltorkade tomater, svarta oliver,fetaost,  färsk rosmarin och havsalt, dock var jag lite sparsam på soltorkade tomaterna eftersom inte de är så tillåtet inom lchf med ack så jäkla gott!!  lyxbröd!!


vad kan denna torsdag erbjuda tro??

Ovido - Quiz & Flashcards