Bruden som har bensin i handväskan

Alla inlägg den 23 oktober 2011

Av Malin Kahlin - 23 oktober 2011 18:57

Har varit i skogen idag:) Riktigt skönt var de ! Det finns inge som är så härligt som att gå och vandra i skogen. Loke sprang fram och tillbaka, helt överlycklig att få vara lös i skogen,. själv klart hade vi med hans boll som vi kasta till honom och som han fick söka efter. Hemma hos mor igen satt jag och kalle och massera hela honom. Jag tror nog att gofisen stor trivdes då  


Jag vet inte om jag är på väg och ska få ångest nu    har suttit och tryckt i mig majskorn med smak av chili. Påsen fanns på den "nyttiga" hyllan på affären. men tror fan inte de är speciellt nyttigt. så nu sitter jag och tänker att jag lika gärna kunna ätit chips   Jobbigt när man fortfarande har såna tvångstankar ibland efter ätstörnings tiden!


 

 

Loke och lillbrorsan:) Loke blev en stor favorit hos Fredrik   

 

  Tvmys i soffan :) Jag har verkligen fått en tjockismage !!


 Älskar livet just nu!! Med Kalle, Loke och snart bebisfisen  


Allt för mig! Hej!


 

Ovido - Quiz & Flashcards