Bruden som har bensin i handväskan

Alla inlägg den 3 november 2011

Av Malin Kahlin - 3 november 2011 07:00

Nu var de ett tag sen jag skrev här! Har inte direkt haft lust att skriva nått :P

Bredvid mig ligger Loke. Morgontrött som han är:) min lilla gubbe




Det har hänt lite grann sen sist må jag säga, dels har

Jag har gått in i vecka 36 nu! och det känns! det trycks nedåt, det är lite små jobbigt att gå och röra sig. Bara att vända sig sängen är ju en utmaning. Men snart är du här min lilla fis <3


 jag och Kalle anmält oss till en heldags

 information  om hund aggression. kursen leds av Carina Persson. De är från 09.00 till 17.00 ! 

 En dyr kurs får oss båda, 1600 kr för att vara där som åhörare. men kommer nog bli en MYCKET lärorik dag  som vi kommer bära med oss livet ut tror jag, hoppas jag!   

Hoppas jag inte får värkar då bara. jag är liv rädd för de. Men då har jag min älskade Emelie som tar min plats och lyssnar ist för mig :)


Igår var jag med mamma och Loke i skogen. Vi tränade lydnad. De gick ganska bra! han börjar föstå nu när man visslar att han ska komma! "Sitta fot", "gå fot", "hämta leksaken släppa när jag säger loss och sätta sig ned!"  Att han inte ska hoppa ur bilen fören jag säger att det är ok. Och om jag försvinner ska han söka mig eftersom jag är hans matte. Mamma gick med honom i skogen och jag stack iväg och gömde mig bakom en sten eller en under en gran. När då han märkte att jag var borta sprang han tillbaka och sökte upp mig. :) 

Så hela eftermiddan låg han helt utslagen och bara sov.:)


Ah nä, nu lär jag väcka Loke för morgon promisen och samt hämta mitt färdskrivar kort på posten:) 


Hade hej! ;)


  

Ovido - Quiz & Flashcards