Bruden som har bensin i handväskan

Alla inlägg den 4 november 2011

Av Malin Kahlin - 4 november 2011 04:12

klockan är 04.00 och jag vaknade för en timme sen..   

 Jag vakna som vanligt som alla nätter av att jag är kissnödig, springer upp, halvt blundande för att jag inte ska vakna till helt. kissar sen springer tillbaka till sängen, Och då kan jag inte somna om!     Jag ligger och stör mig på saker. Magen som gör de jobbigt att röra sig, man känner sig lika smidig som en sjöelefant och lika rund som en silltunna. Tån som värker så in åt helvete p.g.a av nageltrång. Jobbiga tankar som bara dyker upp helt plötsligt. försöker att att inte tänka över huvudtaget men de gör ju bara saken värre och jag tänker ännu mer    Så nu sitter jag här i köket med en kopp varm mjölk och hoppas på att de ska göra mig tröttare. Meen det verkar inte fungera heller så varför inte göra något så sjukt tråkigt som att plugga, man blir ju trött av de annars så varför ska de inte fungera nu ?!   Hoppas på att det funkar allafall!!


 


Hade de! Hej

 

Ovido - Quiz & Flashcards