Bruden som har bensin i handväskan

Direktlänk till inlägg 11 maj 2012

good morgon alla pigga och glada(:

Av Malin Kahlin - 11 maj 2012 07:19

idag klev jag och Elsa upp med pappa Kalle klockan 06:00 alltid lika myysigt.. eller;) trött som fan. Men nu så är jag igång igen efter en kopp kaffe och en skogspromenad med Loke.  ska passa på och städa lite idag då kanske..


Ledsen att jag inte skrivit på några dagar,. jag har gett järnet på att plugga! hade prov igår. blir så arg att jag har så kort minne. Så med andra ord gick det inte så skit bra.. det är inte mycket som fastnar i hjärnan när jag pluggar;/ nästa vecka är de 2 prov till! bara fortsätta att försöka knodda på !!!

morgonmys!

 

  

        

Ha en bra dag!

 
 
Ingen bild

sandra

16 maj 2012 14:59

Naaw så sött!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin Kahlin - 14 maj 2013 06:34


    här sitter vi och myser min älskade unge och jag:) det börjar bli dax för å pott träna lillan snart. det blir fler och fler dagar hon är torr om natten:) ...

Av Malin Kahlin - 7 maj 2013 12:09


Känslan att ta studenten och inte tagit varken YKB C eller CE är hemsk..MYYYCKET ångest laddat! ser alla i klassen gång på gång tar kort efter kort.. Ändå har jag verkligen kämpat för skolan överhuvudtaget. Och ändå är så jävla oduglig! vad har jag a...

Av Malin Kahlin - 2 maj 2013 08:34


Valborg blev inte riktigt som vi tänkt. tanken var att vi skulle åka till sala cruising med Elsa som förra året. Men både jag och kalle slutade sent så vi skulle inte hinna. sååå vi åkte till Gysinge istället och myste framför kasen!.       ...

Av Malin Kahlin - 23 april 2013 20:32


på knappt 40 min har jag nu lärt loke spela död. jag säger pang, loke lägger sig på sida, har dock liiite svårt att ligga blixt stilla men de kommer ;) nu ligger han och snarkar de högsta han kan. De är nog Jobbigt för huvudet de där att lära sig nåt...

Av Malin Kahlin - 19 april 2013 10:16


Äntligen har jag tagit tillfälle i akt och beställt hem namnlappar till dotran! MEN självklart kom jag på så här efteråt att jag beställt fel. jag beställde klisterlappar, men skulle ha stryklappat-.- hönsmorsan.se     ...

Ovido - Quiz & Flashcards