Bruden som har bensin i handväskan

Alla inlägg under augusti 2012

Av Malin Kahlin - 25 augusti 2012 07:52

Nu så här på morgon kvisten är det mys på högsta nivå. drar mig än i sängen! Men snart ska jag upp och ge Elsa gröt och när det är gjort ska det bakas mer bullar! Klockan 13.00 ska vi få nyckeln till församlingshuset där vi ska ha fikat i morgon. Sen ska vi hämta tårtorna inne i stan. Sen kommer gudmor nr1 med sin gubbe, och någon stans däremellan måste vi hinna städa! Så nog har vi något att göra idag allt.

Av Malin Kahlin - 20 augusti 2012 18:00

vi har skoj när vi stor handlar på willys!


 

Av Malin Kahlin - 18 augusti 2012 10:05

iband funderar jag va i helvete jag gör här i östveda??

Av Malin Kahlin - 17 augusti 2012 23:00

Det börjar bli mörkt ute nu och Jag är så hemskt mörkrädd. har nyss varit ut med vovven på sista rundan. Man inbillar sig saker och ting ska finnas där ute i mörkret!, som tillexempel kossorna som stod och glodde på oss när vi gick förbi hagen fick jag till zombies!! Rös i hela kroppen. Haha jisses.

Längtar till crossen går bra igen, nu står den och skäms! Den har inte gått särskilt bra senaste tiden, eller den har gått skit faktiskt!

Hm ja, jag hoppas på bättre dag i morgon, för idag har dagen varit riktigt skit!!! God natt .

Av Malin Kahlin - 10 augusti 2012 21:03

Här hemma har vi fredagsmys för fulla muggar:-) godis, fruktsallad och chips:-)

Av Malin Kahlin - 7 augusti 2012 21:06

Precis kommit hem från crossgropen! Det är FÖRSTA GÅNGEN jag kör på en riktig bana!, himla roligt, hade lite problem i kurvorna i början, men sen så:-)

Nu är Elsa lagd och jag kan duscha ur sandkorna ur håret:-) god natt mina vänner:-)

Av Malin Kahlin - 7 augusti 2012 12:15

Usch vad det regnar ute, total värdelös sommar måste jag säga. Inte många dagar man kan ha åkt och badat för att det har varit varmt ute!! Vi hoppas på bättre vinter!

Snart förhoppningsvis blir Elsas dop av också, äntligen! Hihi

Elsa är super duper trött, men vägrar sova middag:-P finns så mycket annat att göra, som att plaska i Lokes vatten skål, haha släpper man ner henne på golvet är det till köket hon kryper för att plaska i skålen. Tokjäntan<3

Ovido - Quiz & Flashcards