Bruden som har bensin i handväskan

Alla inlägg under december 2012

Av Malin Kahlin - 9 december 2012 10:14

Igår blev det en skoter och hör och
häpna, skotern gick bra!! Eller något allafall, lite större munstycke sen så! ;-)

Av Malin Kahlin - 5 december 2012 21:57

Det är Snö oväder så det skriker om det. Det var rätt otäckt att åka till och från skolan idag, som en vit vägg framför mig! Och möta långtradare var ju ett helvete! Tack och lov att Elsa inte följde med till skolan idag som tänkt!

Av Malin Kahlin - 4 december 2012 14:48

Måste skriva av mig! Jag har ångest som kryper i skinnet på mig. Jag får bilder i huvudet att jag gör med all kraft att göra mig själv illa på alla slags olika sätt! Det gör mig illamående. Känner mig nervös, skakig,gråtfärdig har flyktkänslor! Måste nog gå en promenad med Loke för å lugna ner mig. Gud vad jag hatar det här!

Av Malin Kahlin - 4 december 2012 07:08

Jag sitter och goar till mig framför brasan här hemma i köket, 22- ute!, knappt att Loke vill ut, han har brett ut sig över hela soffan och tänker tydligen inte resa sig! Soffpotatis.se! Och apropå soffpotatis, något jag ska bestiga ifrån just nu, för jag har nämligen fått en tränings kompis! Äntligen!:-D ni vet hur det är att träna själv, jäkligt tråkigt!

Idag ska jag plugga gärnet!!!!!! MÅSTE! Men först julkalendern;-)

Av Malin Kahlin - 4 december 2012 07:08

Jag sitter och goar till mig framför brasan här hemma i köket, 22- ute!, knappt att Loke vill ut, han har brett ut sig över hela soffan och tänker tydligen inte resa sig! Soffpotatis.se! Och apropå soffpotatis, något jag ska bestiga ifrån just nu, för jag har nämligen fått en tränings kompis! Äntligen!:-D ni vet hur det är att träna själv, jäkligt tråkigt!

Idag ska jag plugga gärnet!!!!!! MÅSTE! Men först julkalendern;-)

Av Malin Kahlin - 2 december 2012 11:42

Mys väder!!!

Av Malin Kahlin - 1 december 2012 09:21

Cirka halv sju somna jag idag och blev väckt åtta!! smått skit jobbigt. Hoppas Elsa tänker ta en middagslur sen !! Men innan dess ska vi ut och leka i snön:-)


Elsa med en av sina presenter:-)

Av Malin Kahlin - 1 december 2012 03:30

Kan inte soova.. Allför många tankar som kretsar runt i mitt huvud och gör mig orolig! bland annat om framtiden hur kommer den se ut? oron att jag inte får jobb är enorm.

En sak till jag stör mig på så jävla mycket med mig själv, innan jul ska jag jag ha C behörighet och jag har inte pluggat ett dugg på det, för de är det här att jag inte inte någon ro alls till att sitta och koncentrera mig. För det är ALLTID något som jag måste ta först.  jag kommer sabba allt. jävla skit"


Elsas födelsedag blev riktigt mysig igår, hon öppna presenter och åt tårta med hela andsiktet, utanför föll snön. Vilket jag tycker gör allt extra mysigt.  mer kalas blir det idag på eftermiddagen.


     

Ovido - Quiz & Flashcards