Bruden som har bensin i handväskan

Alla inlägg den 6 mars 2013

Av Malin Kahlin - 6 mars 2013 21:11

Hallå alla rockabilly´s har ni sett att det är bra skit på tv idag, på kanal 1.

21.30 Rockabillyliv. jag och sambo sitter allafall bänkad framför tv.

ha en skit bra kväll!



Åh jag är så jädrans gotta sugen. crap!!!

tips på hur man motstår tack!!!!

 

Av Malin Kahlin - 6 mars 2013 12:07

Min mamma brukade alltid nunna på dessa två låtar av siw malmkvist när hon städade eller lagade mat eller bara ändå så där. minnena får mig att känna mig trygg som jag gjorde då. vet inte men de är något som händer i kroppen när jag hör dessa! jag blir glad :)


första är april april. Naturligtvis nunades den här låten extra vid april:)



Och den här låten nunades då och då :)

Ovido - Quiz & Flashcards