Bruden som har bensin i handväskan

Alla inlägg den 22 januari 2011

;)

Av Malin Kahlin - 22 januari 2011 16:09

Det blev ingen bilkörning idag, farsan har tydligen blivit sjuk, så han ska till sjukhuset och allt :(

 så istället idag har jag städat rummet och tränat lite:) Medans jag städa hade jag på mig vibratonic, bra skit de!!!

nu snart ska jag till stora syster och äta smörgås tårta !! GOTT!!!!

såå herrrråååå!!:D 

     

Av Malin Kahlin - 22 januari 2011 01:31

nyss kommit hem från Thobias,sett på film. och bara pratat:) han är så go den karln:P men sitter här nu med vaniljte, jävlar vad gott de är !! i morn ska jag få låna lillbrorsans bil och ut och köra lite:) ska bli skoj att få köra den har har aldrig kört den tidigare XDsenare på kvällen ska jag träffa stora syster, vi ska äta smörgås tårta sen blir de krogen :)nä nu ska jag ta och sooova. natti!<3

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards