Bruden som har bensin i handväskan

Alla inlägg den 30 januari 2011

Av Malin Kahlin - 30 januari 2011 23:35

jävla unge att ha sjukt mycket energi:P Hon blir ju aldrig trött :O

men hon är endå för go! Hon älskar att sitta med min mobil, skicka sms till mina kompisar,då måste jag sitta och hjälpa henne med stavningen,hon filmar och tar kort på allt! hon tar min klackskor och försöker gå omkring i. (hon ÄLSKAR klackskor) ja någon ting i mig säger att hon blir en liten paris hilton. eller näst in

till :P inte alls som moster, pojkflicka:P


Någon helg ska hon komma över hit å sova då blir de myspys på hög nivå!:)


  


nu blir de sova! puss å kram! <3

Av Malin Kahlin - 30 januari 2011 14:30

Kvinnor är listiga


Polisen: Ni körde för fort!
Kvinnan: Oh, jag förstår.
Polisen: Kan jag få se körkortet.
Kvinnan: Jag skulle gärna ge er det, men jag har inget.
Polisen: Har ni inget?
Kvinnan: Jag har förlorat det fyra gånger för att ha kört onykter.
Polisen: Kan jag i stället få se registreringsbeviset.
Kvinnan: Tyvärr inte.
Polisen: Varför inte?
Kvinnan: Jag har stulit bilen.
Polisen: Stulit den?
Kvinnan: Jaa, och jag har dödat ägaren och styckat honom i bitar.
Polisen: Vad har ni gjort?
Kvinnan: Delarna av honom ligger i plastpåsar i bagageutrymmet ifall ni
vill kolla
Polisen tittar på kvinnan, backar långsamt därifrån, och ringer efter förstärkning.
Inom några minuter kommer ytterligare fem polisbilar, och ett polisbefäl närmar sig med dragen pistol.

Polis 2: Kan ni gå ur bilen?
Kvinnan: Är det något problem?
Polis 2: Min kollega har sagt att ni har stulit den här bilen, och mördat ägaren.
Kvinnan: Mördat ägaren?
Polis 2: Ja, kan ni vara snäll och öppna bagageluckan?

Kvinnan öppnar luckan, men där finns inget.
Polis 2: Är det här er bil?
Kvinnan: Naturligtvis, här är registreringsbeviset.
Polisen är alldeles tyst.
Polis 2: Min kollega säger också att ni inte har något körkort.

Kvinnan gräver i handväskan, tar upp sin plånbok, och räcker sedan över körkortet.
Polis 2: Jag måste medge att jag är konfunderad. Min kollega har berättat att ni inte har något körkort, inget registreringsbevis, att ni har stulit bilen och mördat ägaren!
Kvinnan: Jaha — och snart påstår han väl att jag körde för fort också?

Av Malin Kahlin - 30 januari 2011 14:15


Faan jag blir så jävla avundsjuk!! jag vill ju oxå stå där och säga, Hej mitt namn är Malin, kommer från gävle och kör skotercross! En vacker dag,.. ska jag se till att min dröm blir sann!! inte en jävel ska få stoppa mig den här gången!!!

fart och risker är inget som skrämmer mig. inget kan vara värre än att någon total kvaddar skotern för mig. men de är såna smällar får man väl ta:) men de är ju inte bara att man ska kunna hålla i hög fart, utan också tekniken! de är nått jag lär lära mig :)

Av Malin Kahlin - 30 januari 2011 13:10

Gó morn med er!<3


Solen skiner, och jag mår bättre idag, inge ångest:D De gör mig jävligt glad!!!:)

Jag sitter på mitt rum och lyssnar på country-musik, yiiiiiihaaaaaa! ;D Man får sån lust att åka ut med raggen då :) men jag har andra planer, först, läsa i körkortsboken!! Jag ska städa övervåningen. Får nämligen besök att stora syster och hennes dotter. Längtar jätte mycket!! längtar själv när man får en liten pjuklarv. Men de är låångt fram de. Kanske :P  


puss<3

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards