Bruden som har bensin i handväskan

Direktlänk till inlägg 6 oktober 2011

Torsdag

Av Malin Kahlin - 6 oktober 2011 15:30

Idag har jag vart och kört lastbil hela förmiddan.. trött i höve nu, Det blir så mycke att tänka på när man kör, Det är mer  man ska ha koll på. inte riktigt som att köra bil!


 

Nu när jag varit hemma ett tag har jag hunnit med att sätta ihop babygymet och spjälsängen. Rastlösa människa jag är:P Men nu är jag bra trött i bena och sömnigt trött, och ska ta och vila mig i soffan med en stor kopp the. 




 


 Hade! hej!

 

 
 
Ingen bild

Mathila H

18 oktober 2011 23:39

Vad kul att se att du börjat köra lastbil nu! :D och jag lovar dig, efter ett tag kommer du köra lastbil som du kör vanlig bil ;)
väntar dessutom med spänning på att du ska få din lilla kotte så man får se bild på henne! :)
hoppas allt är bra med dig och lycka till på förlossningen! KRAM

Malin Kahlin

20 oktober 2011 07:19

Ja de är skit kul men lite små krångligt än inne i stan. specillt i sandviken där alla kör lite hur de vill :P
ja nu är de inte så speciellt långt kvar. känner att hon bara blir större och större. sparkar på mina revben och de gör lite små ont ibland ;P
Det är bara bra med mig, Hoppas de är bra med dig med!! puss och kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin Kahlin - 14 maj 2013 06:34


    här sitter vi och myser min älskade unge och jag:) det börjar bli dax för å pott träna lillan snart. det blir fler och fler dagar hon är torr om natten:) ...

Av Malin Kahlin - 7 maj 2013 12:09


Känslan att ta studenten och inte tagit varken YKB C eller CE är hemsk..MYYYCKET ångest laddat! ser alla i klassen gång på gång tar kort efter kort.. Ändå har jag verkligen kämpat för skolan överhuvudtaget. Och ändå är så jävla oduglig! vad har jag a...

Av Malin Kahlin - 2 maj 2013 08:34


Valborg blev inte riktigt som vi tänkt. tanken var att vi skulle åka till sala cruising med Elsa som förra året. Men både jag och kalle slutade sent så vi skulle inte hinna. sååå vi åkte till Gysinge istället och myste framför kasen!.       ...

Av Malin Kahlin - 23 april 2013 20:32


på knappt 40 min har jag nu lärt loke spela död. jag säger pang, loke lägger sig på sida, har dock liiite svårt att ligga blixt stilla men de kommer ;) nu ligger han och snarkar de högsta han kan. De är nog Jobbigt för huvudet de där att lära sig nåt...

Av Malin Kahlin - 19 april 2013 10:16


Äntligen har jag tagit tillfälle i akt och beställt hem namnlappar till dotran! MEN självklart kom jag på så här efteråt att jag beställt fel. jag beställde klisterlappar, men skulle ha stryklappat-.- hönsmorsan.se     ...

Ovido - Quiz & Flashcards