Bruden som har bensin i handväskan

Alla inlägg den 21 december 2011

...

Av Malin Kahlin - 21 december 2011 20:23

puh, skönt å bara sitta nu ett tag. vart i valbo och vandrat hela dagen med Sheila och Elsa. shoppat en del:P lillpluttan sov nästan hela tiden. Det var länge sen jag handla något snyggt till mig själv. köpte en svart klänning. mm jävligt sexig   köpte även en vit t-shirt med ett tryck av en uggla. vet inte, men senaste tiden har jag börjat älska dom skit söta varelserna   När jag ändå höll på tog jag och plocka med mig en riktig amnings-BH. jääääkligt bekväm!!

Köpte även lite saker på panduro, färg så man kan rita på kläder. Jag har en känsla av att varje gång jag åker till valbo nu så kommer det bli ett stopp på panduro!

Passa även på att köpa en ny plånbok. tänkt på de flera månader. jag har gått med mammas gamla skit fula plånbok. har liksom skämts när jag behövt tagit upp den.

Hårspray fick glida med också i köpet. och de var allt, Inte varje dah, eller månad som man handlar så här mycke  

Tack Sheila för idag. Du har då varit till STOR hjälp med ALLT verkligen!


Hade precis kommit hem då Kalle ringer och säger att skotern går bra nu!

Nu är jag bara för lycklig!!!!


  

Av Malin Kahlin - 21 december 2011 10:26

Idag blir Elsa 3 veckor gammal. hon växer fort, redan 55 cm lång och väger  4140 gram. hon börjat "små prata" eller vad man ska kalla de. greppa efter saker och titta efter ljud.   


Igår var jag till skolan och hälsade på med Elsa. det var kul att få träffa alla igen. nästan så man längtar tillbaka lite grann.   


Idag ska jag och Elsa till valbo med sheila:) lite fundersam på hur jag ska komma på hur man viker ihop barnvagnen. De är ju bara kalle som gör sånt:P aja de löser sig kanske :P


ne nu lär jag börja klä lillan och mig själv, dricka upp kaffet och ut med loke på en promenad innan vi far till valbo:)

tjohej!

 


  

Ovido - Quiz & Flashcards