Bruden som har bensin i handväskan

Alla inlägg den 23 december 2011

Av Malin Kahlin - 23 december 2011 07:37

   Vakna rätt tidigt idag! lillsnuttan vakna och var hungrig runt sju, gav'na mat, som tack lägger hon världens brakskit och bajsar på sig,. Hon tittar på mig och ser skit nöjd ut. Det var bara att gå upp och byta blöja och nu sover hon som en sessa på slottet i mamma och pappas säng  fan vad jag älskar den lilla sötnöten!  


Ah och nu sitter jag här bredvid henne klar vaken och funderar på om jag ska gå upp sätta på kaffe, glutta på vakna med the voice eller sunes jul. Men jag tror jag sparar sunes jul till i morgon på själva julafton  


Dagens planer är att gå hem till mor och far och umgås. stora syster,norsken och lillebror är där  

På em ska svärfar firas som fyller år. sen p kvällssidan ska vi hem till mor och far igen och spela bingo som man inte gjort sen man var sju , bara en massa trevligheter idag Hare gött, hejsvejs!


Ovido - Quiz & Flashcards