Bruden som har bensin i handväskan

Alla inlägg den 26 december 2011

Av Malin Kahlin - 26 december 2011 23:02

Tjena mors..


sitter i soffan med Elsa och myser. Hon är inte alls trött som mamma är !


Sist jag skrev här så var jag nästan helt säker på att jul afton skulle bli bra jävla dåligt.. men de blev ändå bra tillslut:P först var vi hos kalles föräldrar åt jul lunch och dela ut julklappar. jätte trevligt! Och vad vore inte julafton om inte elsa spydde ner hela mig och henne själv, de var bara åka hem och byta kläder :P Till kvällen åkte vi hem till mina föräldrar och fortsatte att fira där. och alla julklappar som jag fått är de bästa på länge. saker till huset, bara såna där användbara saker och de gillas starkt   



Suck jag sitter här och bra jävla godis sugen. meen jag ska klara av att stå emot!!

Har fuskat flera dagar nu med allt snask, nu får de bli ett slut på de !  


 

Jag och Elsa hos mor och far.   


Nu ska jag ta och gå lägga mig. God natt   


 

Ovido - Quiz & Flashcards