Bruden som har bensin i handväskan

Alla inlägg den 11 mars 2012

Av Malin Kahlin - 11 mars 2012 21:15

Har precis kommit hem från mormor och morfar. Det bjöds på mycket gott:)

Satt och kolla på gamla foton från när dom var unga vill säga mellan 50-60 talet, snygga var dom. folk på den tiden hade absolut mer stil  än vad folk har nu.  Tittade till och med på bilder från morfars farmor, och de måste ha varitfrån slutet av 1800-talet. så himla kul att se hur mina förfäder såg ut:)


  
Min underbara morfar och Elsa :)<3 

  
Morfar som 17 åring! lik Elvis tycker jag:P
 

Mormor och mamma på 60 talet, mamma var nog runt 1 år. mormor var 19 år tror jag! lik en modell grymt snygg!

Av Malin Kahlin - 11 mars 2012 08:55

min underbara sambo kommer äntligen hem idag från fjällen   

Jag blev klar med klädkammaren igår också, nu ska ALLT skit in igen! jobbigt värre:/

tänkte att jag skulle ladda upp bilder före och efter i klädkammaren med det går inte av någon konstig anledning  



Ska snart till min mormor som fyller år:)  Det blir trevligt de :)



Ovido - Quiz & Flashcards