Bruden som har bensin i handväskan

Alla inlägg den 13 mars 2012

Av Malin Kahlin - 13 mars 2012 22:45

Har precis kommit hem från Sara. jag, kalle och elsa har hållt henne sällskap i de stora huset eftersom Tonyboy är på kurs nån stans i sverige och sover borta! jag skulle inte heller vara så jäcla kaxig om jag bodde i de där stora huset och det är kolsvart ute. jag är ju bara skiträdd här i vårt lilla hus:P

Elsa blev så trött att hon somna sittande i kalles famn!

   


Av Malin Kahlin - 13 mars 2012 16:15

Nu har jag Elsa i famnen igen ! som jag har saknat henne! somna otroligt tidigt igår, sov otroligt skönt inatt, kände mig utvilad när jag klev upp i morse. de är ju inte ofta de händer liksom :P jag stack till och med till gymmet efter skolan. så nu har jag laddat batterierna på nytt:) nu ska jag återgå till mitt gosande med Elsa!<3

Ovido - Quiz & Flashcards