Bruden som har bensin i handväskan

Alla inlägg den 11 april 2012

Av Malin Kahlin - 11 april 2012 21:27

Har precis fått lilla Elsa i säng, hon ser så fridfull ut där hon ligger i sängen och sover. Innan hon somna fick hon gröt i smakportion+ ersättning. För första gången fick hon i sig all gröt. (Då tycker jag det är ganska mycket gröt om det bara är smakportion) inte ens loke fick någonchans att äta upp resten som har brukar få.  


Träningen idag gick betydligt bättre än igår.. mycket var det för att jag fick mig en träningskompis hihi, och för att jag vill komma iform så jag orkar köra cross i sommar eller när det nu blir :) satt där och såg framför hur kul jag kommer att få !! min underbara pojkvän ska hjälpa mig så jag får råd med en sådan:) hihi han är snäll han. känner mig fruktansvärt  bortskämd! bästa födelsedags presenten efter Elsa!

och faktum är att på ett år är det FÖRSTA gången jag får en present av honom. Hahaha ;)


(Bilden har jag tagit från google)


Ovido - Quiz & Flashcards