Bruden som har bensin i handväskan

Alla inlägg den 13 april 2012

Av Malin Kahlin - 13 april 2012 11:41

Min idol, Imelda may är gravid :D lite små glad blev jag när jag läste det. Även hon galen i apelsiner i graviditeten som jag var:)  Hon är ju så snygg för å vara 37 år gammal, så fräsch. fattar inte! tänk å få se ut sådär vid 37 år liksom;) hade jag stått framför spegeln hela dagarna:) nä fan älskar människan,  såå braa!



Funky mamma: Singer Imelda May showed off her baby bump under a tight leopard print dress as she arrived for a gig in Monaco

(bilden har jag tagit från http://www.dailymail.co.uk/home/index.html)

Av Malin Kahlin - 13 april 2012 10:38

Min gubbe fyller snart 25 år.. och jag har inte så mycket pengar att köpa en present för. och han säger att han inte vill ha något, näst intill inte ens bli uppvaktad.. Meeen jag tänker uppvakta han ändå! jag har funderat på om man skulle ha tagit honom till någon fin plats utomhus. (jävla bajs bara att det är så taskigt väder:( ) tända massor av ljus dricka gott och kanske äta ost bricka.. de här är bara nå förslag som jag kom på nu bara sådär ändå men någonting i den stilen, jag vill visa för honom hur mycket han betyder för mig, att jag uppskattar allt han gör.. så HJÄLP MIIIIG, Vad skulle man kunna göra????  


Nu är de jäkligt bra att kalle, never ever skulle gå in på en blogg och läsa, ellerknappt går in på facebook:)


kärlek på hög nivå  

Av Malin Kahlin - 13 april 2012 08:18

Här har vi en som äter blåbär med hela ansikte. jag hann aldrig ta papper och torka runt munnen för hon var före med att ta händerna och smeta ut de ännu mer. till slut gav jag upp så då hande vi kul med maten istället:)  min goa unge!! haha!


  

Ovido - Quiz & Flashcards