Bruden som har bensin i handväskan

Alla inlägg den 25 april 2012

Av Malin Kahlin - 25 april 2012 20:45

Loke skapligt trött efter 5 km löpning och några minuters streching. :)


 

Av Malin Kahlin - 25 april 2012 17:44

Det är så underbart att man har en hund som är myssjuk 24/7. Men snart ska vi ut och jogga i spåret. Efter de ska vi hälsa på husse i garaget som fipplar med cadillacen. 
 jag är riktigt stolt över mig själv vad jag har åstadkommmit idag.

  • Gjort klart SSG utbildningen
  • kört truck 1 timme
  • och backat med lastbil släp för första gången :D

   

Av Malin Kahlin - 25 april 2012 09:16

Du är så vacker att jag dör! Glad att du är en av oss!



  

Av Malin Kahlin - 25 april 2012 06:30

Ska iväg till skolan om en stund och köra truck. siktar på att det ska bli klart innan sommaren. ska ge fan i å dra ut på det nu!

Det är drygt över  en månad till sommarlov. dock fick jag inge sommarjobb av mina 8 sökningar. Men det gör mig absolut ingen ting nu när elsa är så liten, då slipper vi jaga barnvakt. Och jag får följa vaje framsteg hon tar. det blir lättare nästa år då om hon får gå på dagis:)


Igår jag var ut och sprang igen i eljusspåret med Loke. Det gick betydligt lättare att spinga den här gången, och vi sprang snabbare nu än sist. Men tiden visa något heeeelt annat. Sprang på 18.54 min första gången. Nu sprang vi på 33.07 min, visserligen blev det en del stopp på vägen å. Loke skulle skita och kissa x antal gånger, plus att jag också stannade upp och tog en kisspaus. Äh  det kanske jämnar ut sig ändå :)


Uuursch i morn är det prov på tunga fordon:( måååste plugga idag!! :(

Ovido - Quiz & Flashcards