Bruden som har bensin i handväskan

Alla inlägg under januari 2011

Av Malin Kahlin - 22 januari 2011 01:31

nyss kommit hem från Thobias,sett på film. och bara pratat:) han är så go den karln:P men sitter här nu med vaniljte, jävlar vad gott de är !! i morn ska jag få låna lillbrorsans bil och ut och köra lite:) ska bli skoj att få köra den har har aldrig kört den tidigare XDsenare på kvällen ska jag träffa stora syster, vi ska äta smörgås tårta sen blir de krogen :)nä nu ska jag ta och sooova. natti!<3

Av Malin Kahlin - 20 januari 2011 13:12

Med snus och lite energi kickar av nappar klarar man pluggningen :P

  

blir att motionera när jag kommer hem sen :) det ska bli skönt må jag säg!

SAKNAR DIG:/ kan inte sluta tänka på dig..


Har pratat med skolsyster också idag om min problem med maten och behovet av kontroll som jag har.. och så ska vi försöka få kontakt med soc så jag kanske kan få egen lägenhet :) äntligen kanske jag kan få min fristad! bäst för alla om jag flyttar !

Av Malin Kahlin - 19 januari 2011 23:15

Jag har börjat gått i mina gamla fotspår. inte förns nu jag insett de. jag svälter mig själv medvetet. Och om jag äter "för mycket" får jag världens jävla panik.. Ser jag mig själv i spegeln ser jag bara allt sånt som är dåligt, vilket är ganska mycket. och jag tittar i spegeln medvetet för att se alla fel så jag ska bli ledsen och äta mindre.. DE ÄR SÅ JÄVLA SJUKT!

Som idag var de pannkakor i skolan, de är ju bara att älska!! men blev lite för mycket och ångesten kom smygande. när jag kom hem blev de rotmos, och de är ju ganska nyttigt tror jag. med tre små mackor blev de till. senare på kvällen vart de ett jävla ståhej kalas med glass! och fick jag en riktig panik ångest, har inte haft sån panik sen jag var 15 och hade riktiga ätstörningar..

varför gör jag så här emot mig själv ? varför straffar jag mig själv? de leder ju ingen vart ändå.. hoppas de bara är tillfälligt.


Nog för att jag redan är deprimerad.

  • bråk med mor och far,
  • mitt  livs största kärlek bara dog ut, när jag menar livs menar jag verkligen mitt livs största kärlek.
  •  jag kan inte bli någon jag borde va, och då menar jag att tävla i cross/skoter.. Pg a mina föräldrars fördomar om att tjejer kan inte köra. 
  • för några årsen fick jag missfall med mitt ex. vi både ville så klart ha barnet. men så blev de ju inte.

Fan jag måste jobba på de här. måste GÅÅÅÅ VIDARE!!

Tack Danne för att du finns och för att du stöttar mig. det borde finnas fler som du<3


   


Nä nu ska jag träna lite innan jag går och lägger mig! :) natti natti!


Av Malin Kahlin - 19 januari 2011 09:15

väntar på att få övniningsköra, göra sandviken till en osäker plats :P


jag förstår mig inte på killar, kanske lika bra ?!

jag hatar att jag förlorat dig och att du inte verkar ett dugg intresserad av mig.

fast du skriver de på sms men visar nå heeeeeeelt annat.. haha ja mysko de där!


men åh jävlar jag ska fan köra nu snart.. :D hej hopp !:D

Av Malin Kahlin - 18 januari 2011 22:09

  


Eftersom jag börja tycka att min lilla ZR 440 CC börjar bli alldeles för liten för mig så skulle de inte skada att ha en sån här skönhet! kom till mamma!!!!!:)

Av Malin Kahlin - 18 januari 2011 21:38

nu har jag fan pluggat tillräckligt. nog med att mina skolarbeten hade spårlöst försvunnit ur min dator så jag fick börja om ! -.-


imorn ska jag väga mig å se om jag har gått ner nå eller om jag står still. men tanke på att jah har vart lite onyttig idag, till frulle så blev de vittbröd. på eftermiddagen blev de både pepparkakor och  lite energi dricka, för att orka plugga.

skärpning malin!




Av Malin Kahlin - 18 januari 2011 17:34

Sitter här och ska snart försöka skriva lite på grupparbetet till fredag.. skriva om flygplan, jag går ju för fan på fordon transport, jag vill lära mig om tunga fordon!inte hur fan flygplan kom till. :/ trååååkigt!



Av Malin Kahlin - 17 januari 2011 22:54

Det är verkligen stress nu med allt i skolan, ska ha muntlig redovisning på fredag, och snart är de dax för körkortet. längtar verkligen tills den dag då allt sånt är över..


jag har en fruktansvärt längtan efter skotern, Nu vill jag bara sätta mig på, dra upp på rullarna, burka runt i djupsnön, friåka!!!! blir galen om skotern inte blir fixad snart !!

Nu jävlar går jag och lägger mig! hållt på fixa den här bloggen i 2 timmar nu, bortslösad tid xP



Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards