Bruden som har bensin i handväskan

Direktlänk till inlägg 26 mars 2012

tips på blogg :)

Av Malin Kahlin - 26 mars 2012 10:00

Min klasskompis som nu är gravid hade besöksrekord igår med 451besökare inte dåligt, kommer jag med mina ynka 9 besökare x) meeen å andra sidan är hennes blogg jäkligt rolig att läsa. dels för att hon är så ung och gravid och en helt underbar människa :)   sugen på att ta en titt på hennes blogg?? :) besök http://aggehh.blogg.se/ 

 
 
Agnes

Agnes

26 mars 2012 10:32

Vad gullig du är Malin! Om du håller i bloggandet tror jag att du kan få massa besökare också för du skriver på ett väldigt bra sätt och du är inte som alla andra tråkiga mammor som bara sitter och klagar:)! Nu ska jag tipsa om dig i ett inlägg också! :)

http://aggehh.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin Kahlin - 14 maj 2013 06:34


    här sitter vi och myser min älskade unge och jag:) det börjar bli dax för å pott träna lillan snart. det blir fler och fler dagar hon är torr om natten:) ...

Av Malin Kahlin - 7 maj 2013 12:09


Känslan att ta studenten och inte tagit varken YKB C eller CE är hemsk..MYYYCKET ångest laddat! ser alla i klassen gång på gång tar kort efter kort.. Ändå har jag verkligen kämpat för skolan överhuvudtaget. Och ändå är så jävla oduglig! vad har jag a...

Av Malin Kahlin - 2 maj 2013 08:34


Valborg blev inte riktigt som vi tänkt. tanken var att vi skulle åka till sala cruising med Elsa som förra året. Men både jag och kalle slutade sent så vi skulle inte hinna. sååå vi åkte till Gysinge istället och myste framför kasen!.       ...

Av Malin Kahlin - 23 april 2013 20:32


på knappt 40 min har jag nu lärt loke spela död. jag säger pang, loke lägger sig på sida, har dock liiite svårt att ligga blixt stilla men de kommer ;) nu ligger han och snarkar de högsta han kan. De är nog Jobbigt för huvudet de där att lära sig nåt...

Av Malin Kahlin - 19 april 2013 10:16


Äntligen har jag tagit tillfälle i akt och beställt hem namnlappar till dotran! MEN självklart kom jag på så här efteråt att jag beställt fel. jag beställde klisterlappar, men skulle ha stryklappat-.- hönsmorsan.se     ...

Ovido - Quiz & Flashcards