Bruden som har bensin i handväskan

Alla inlägg under maj 2012

Av Malin Kahlin - 22 maj 2012 20:22

Idag har det verkligen varit sommar, varmt och härligt!

har kört en massa truck idag på skolan. varm som en bastu var det i trucken :/

så kom jag hem och då låg jag och sola Elsa låg bredvid i skuggan. ah nä det här får bli allt från idag, jag måste försöka plugga!! hej hopp!


 

Av Malin Kahlin - 21 maj 2012 09:41

satans träningsvärk i benen idag !!! mycket härligt!

Elsa har käkat grötfrukost, nu ligger hon i sin säng och tar en powernap och då ska jag passa på och göra skolarbeten!

ska väl ta en liten cykeltur sen när hon vaknar. Nu måste jag bara hålla i gång! annars blir det som det har blivit nu senaste tiden när jag inte haft tid, att orken försvinner och man blir laaaaat!

Är det någon som läser min blogg och fått barn och äter nå mini p-piller. är det MVC man kontaktar för fler kartor?


 



Av Malin Kahlin - 20 maj 2012 16:15

Nu har jag sprungit hedesunda rundan.. först var drt zumba uppvärmning. skit jobbigt men jävla va kul. sen gick straten och jag börja springa. fruktansvärt jobbigt. var inte sist iallafall. jag sprang inte hela tiden, kanske 3,5 -4 km. var så arg när jag kom i mål. dålig förlorare, svar ja! haha. men då har jag allafall ett mål att uppnå till nästa år.


moder och svärmor gick runt med elsa.

     

Av Malin Kahlin - 20 maj 2012 09:51

Idag ska jag delta i hedesunda rundan som är på 5 km. har inte  bestämt mig ännu om jag ska jogga ensam eller gå runt med mamma,svärmor och Elsa.  hoppas hoppas jag får tillbaka suget efter att träna när jag har joggat/gått rundan runt.


ursch jag börjar verkligen verkligen längta till jag och kalle kan köpra en varsin cross. ser på fejjan att vänner har tagit bilder på deras nyköpta cyklar.. jag blir så avundsjuk!!!!!! jag letar fortfarande skyddsutrustning . har du något liggande så snälla hör av dig i sånafall!!! Ha en bra dag hörni! Hej!

Av Malin Kahlin - 19 maj 2012 16:15

idag fyller min farfar 76 år. och jag fick träffa mina älskade kusiner


   

Av Malin Kahlin - 18 maj 2012 18:30

så jäkla skönt att ibland åka iväg, lämna allt till mannen i huset. det är sällan sånt händer men när det väl händer, oooooh så skönt de är. den här gången åkte jag iväg för å träffa Camilla i valbo på jakt efter byxor. bland allt letande blev de en hel del tjej snack.  väldigt mysigt och roligt ! köpte en hjälm till elsa. ett fästing halsband till loke och en jacka till mig för 200 spänn billigt värre!!


 Elsas första cykeltur och invigning av cykelhjälm!

mys  med Camilla! TACK CAMILLA DU GJORDE MIN DAG ! :)

   

Av Malin Kahlin - 17 maj 2012 22:29

Elsas favorit syssla är att plaska i badbaljan! gosunge!! <3

       


Bror har precis varit här med sin brutta. jätte söt en :) I morgon ska jag träffa Camilla i valbo och Kalle ska vara hemma med Elsa i några timmar.. skönt att bli avlastad lite grann!:)

  

dop

Av Malin Kahlin - 17 maj 2012 18:08

Det blev inte att jag åkte till farfar idag. det var tydligen på lördag, men då ska jag på barnkalas.


jag och älskling har äntligen prata om elsas dop.. snart så!!


Nu ska mini me bada :) hörs heeeeej!

Ovido - Quiz & Flashcards