Bruden som har bensin i handväskan

Alla inlägg den 1 oktober 2012

Av Malin Kahlin - 1 oktober 2012 20:49

Jag och Loke har varit ut på en joggingrunda idag. Sååå jävla skönt! Tror Loke tycker det med för nu ligger han som en klubbad säl i soffan;-)
Jag är verkligen glad över att jag har
Loke! Min vackra ståtliga vovve! Du gör mina deppiga dagar till något bra. <3

Av Malin Kahlin - 1 oktober 2012 06:53

Mötte en hundilsk Golden i morse när jag var ut med Loke! Det är inte speciellt vanligt att man möter hundar här ute i östveda, så pulsen stiger något. Jag börjar att ta fram en godis långt innan mötet,. Men så precis innan vi möter dessa tappar han intresse för godiset!!!? Fan jävla skit tänkte jag! Men vi passerade utan att ens Loke gnydde, vist han visade ett intresse men inge annat, TROTS att den andra hanhunden små morra!! Och Loke fick nå otroligt med beröm!! Jag är så glad nu! jag och Kalle har lyckats som hund ägare att underhålla Loke med psykisk och fysisk träning!

Ovido - Quiz & Flashcards