Bruden som har bensin i handväskan

Alla inlägg den 13 oktober 2012

Av Malin Kahlin - 13 oktober 2012 20:10

Haft en underbar dag med Agnes och Elvin ! Vi har strosat runt i Valbo, fikat, pratat, Elsa flörtade in sig på alla som gick förbi. Och inte tala om flirta och prata med Elvin! Han blev nog lite blyg eller bara tyckte Elsa var skit dryg:-P han protestera lite ibland!
Jag köpte en mega nalle till Elsa. Den är något större än henne, och hon älskar den! Jag vill också ha en nalle som är lika stor som mig! 0:)

Av Malin Kahlin - 13 oktober 2012 11:47

Idag klev jag upp tidigt med Elsa. Den lillebusen. Hade fortfarande ångest från gårdagens chokladintag och ändå var det mörk choklad och det ska ju vara lite bättre än mjölkchoklad!!!! Och för att jag köpte sushi!! Stod inte ut så jag väckte pappa Kalle så han fick ta Elsa, jag satt på mig spring kläderna, tog Loke och sprang ut i spåret. Fan vilken befrielse det är!!! Underbart! Så nu mår jag jäkligt mycket bättre:-)

Senare idag åker jag och Elsa till Valbo för att träffa en vän och hennes lilla son. Det ska bli mys:-)

Ovido - Quiz & Flashcards