Bruden som har bensin i handväskan

Alla inlägg den 14 oktober 2012

Av Malin Kahlin - 14 oktober 2012 20:59

I natt får Elsa sova i sitt rum på prov. Trots att rummet inte är helt klart. Men jag är ju så ivrig!! Hoppas hon kan sova hela natten nu då.

Vimplarna har jag suttit och sysslat med under eftermiddagen. I vimplarna har jag skrivit ELSA! Blev ganska bra.

Nu ska jag gå och packa skolväskan och Elsas väska till i morgon sen är det partaj på TV!! God natt alla söta och rara.

Av Malin Kahlin - 14 oktober 2012 13:59

Haft en väldigt mysig söndag med mina kusiner! Vi har ätit våfflor och trots att Elsa har varit trött har hon haft väldigt kul,.

Av Malin Kahlin - 14 oktober 2012 10:47

Det är snabbstädning här hemma innan mina kusiner kommer! Dock myser Elsa bara med teddy!!

Ovido - Quiz & Flashcards