Bruden som har bensin i handväskan

Alla inlägg den 18 oktober 2012

Av Malin Kahlin - 18 oktober 2012 23:49

Jag är skit irriterad på folk som lägger upp på facebook "-gilla om du är en bra kompis, ignorera om du är falsk" alltså snacka om att INTE HA NÅGOT LIV!!! Jag har tittat på statusen och tänker, idiot fjortis beteende! Och så finns det folk som lägger upp exakt vad dom gör varje minut, typ, (skriver i statusen)god morgon. Äta frukost med underbara nu sen träna ett sten hårt pass. (Klick skicka) 5 minuter senare! (Skriver i statusen ) nyss ätit frukost nu mot gymmet!(klick skicka!) (20 minuter senare) skriver i statusen!) gör en genom körare på överkropp! Klick skicka!) MEN JA FÖR HELVETE!! VI FATTAR ATT DU TRÄNAR TJOCKIS!!! Efter 1 år av samma status inlägg om att man tränar gör att man vill ruttna! Facebook är inget för mig märker man ju! En del människor har ju inget annat liv än just Facebook. Spionera på folk. Men om dom vill ruttna bort med de så ska inte jag lägga mig i!

Ovido - Quiz & Flashcards