Bruden som har bensin i handväskan

Alla inlägg den 1 januari 2013

Av Malin Kahlin - 1 januari 2013 22:55

Alltid lika kul att bli förd bakom ljuset!!

Av Malin Kahlin - 1 januari 2013 11:26

Ja då var det 2013. Jag minns knappt 2012! Det gick så jäkla fort!

2013 händer det här.
- Elsa börjar dagis
-jag ska ta CE behörigheterna
-ta studenten
- göra allt för att få ett jobb.

Jag brukar inte ha några nyårs löften. Men i år har jag faktiskt löften,
1. Ta hand om min kropp.
2. Inget godis
3. Inget impulsköp
4. Ta pluggandet på mer allvar.
5. Vara mer öppen mot min sambo. Inte hålla inom saker jag stör mig på, utan ta det direkt!

Nä nu ska jag ta på mig skorna och gå ut och gå. Nu när snön smälter och asfalten är framme och risken att jag halkar är minimal! Ha en bra dag! Hej!

Ovido - Quiz & Flashcards