Bruden som har bensin i handväskan

Alla inlägg den 17 januari 2013

Av Malin Kahlin - 17 januari 2013 22:17

Yeey! jag och min sambo ska börja med LCHF. Haha jag fattar inte hur jag lyckades få med honom på det här, förmodar att det är för att man äter mycket fett och att det inte är någon svält diet. Jag är riktigt taggad på det här!! Jag vill må bättre nu! :-)
Lite rädd att gå upp vikt istället för att gå ner eller stå kvar där jag är. Äsch jag testar i 6 månader så får vi se vad som händer, jag kommer uppdatera om det här:-) natti natti:-)

Av Malin Kahlin - 17 januari 2013 12:14

Det blev en tur på IKEA ända igår, och det blev inte bara sänglampor som jag tänkt utan lite blommor och färgglada krukor till Elsas rum och vårat sovrum. slutade på en summa jag absolut inte hade tänkt mig!!   Men fan vad bra det blev i rummen, som färgstänk på en skit trökig deprimerande tavla!


 

Av Malin Kahlin - 17 januari 2013 11:12

Fick lämna Elsa på dagis direkt på morgonen idag. jag hann näst intill inte ens klä av´na ytterkläderna förns hon var i lekhallen med de andra :) hon hade ens tid att säga hejdå, fullt upp med andra ord.. goa skit unge!<3


Jag har kokat 13 koppar kaffe vilket betyder att jag ska plugga ! ursch säger jag bara..


Ha en bra dag!


 

Ovido - Quiz & Flashcards