Bruden som har bensin i handväskan

Alla inlägg den 13 januari 2013

Av Malin Kahlin - 13 januari 2013 19:32

Min dotter är hur gullig och mysig som helst mot alla förutom sin far. Så fort han ska komma henne nära så tar hon tag i ansiktet på far sin och sliter. Eller river honom och skriker. Hon tar verkligen i för kung och fosterland. Och vi har ingen som helst aning om varför hon går på just honom och varför. Det är inte så att han tillbringar mindre tid med henne än jag gör! Vi säger "NEJ Elsa, så gör man inte, det gör ont!" men hon verkar inte riktigt förstå att det är fel. Ge mig tips vad man kan göra för att hon inte ska göra dessa "utfall" mot sin pappa. Tycker lite synd om honom då han inte får ha sina mys stunder med sin dotter. Jag ser att det påverkar honom något!

I morgon gör vi ett nytt försök att inskola Elsa på dagis. Inge mer magsjuka för vår del! Skönt!!!!
God natt glöm inte att ge mig tips!!

Ovido - Quiz & Flashcards