Bruden som har bensin i handväskan

Alla inlägg den 21 januari 2013

Av Malin Kahlin - 21 januari 2013 20:32


 Mmm.. jag älskar att ha min skitfula fejk one piece på mig, såååå skön. Loke ligger och myser tätt intill mig    planen var att efter jag lagt elsa skulle sätta mig och plugga, meeeen mina tankar är heelt någon annanstans. sambon var på dåligt humör så jag skickade honom till garaget (hans fristad)

lovat honom att jag ska ta loke i morgon bitti så han ska få köra skoter till jobbet, sen köra elsa till dagis till sju. kärlek handlar om att ge och ta..  eller? hm kanske...


Min underbara mentor ska se till att jag ska få ett simkort. himla skönt ifall de om det kan bli den tid jag har till mig själv! en sån mentor skulle alla haft. han tror på mig ivått och torrt och han gör att jag lyckas!!


 

Av Malin Kahlin - 21 januari 2013 08:15

Jag sitter nu i skolan pluggar på om last och lastsäkring! Koncentration är lika med noll! Mycket som rör sig i mitt huvud nu!

Ska prata med lärare idag om skolan står för ett simkort, tycker dom borde de, fick ju de ettan och tvåan, sen vill väl dom att man ska hålla sig frisk och det gör man ju genom träning och bra
kost= mindre frånvaro! Snart ska jag köra lastbil kanske jag kan släppa min oro för mamma en stund:|

Ha en bra dag:-)

Ovido - Quiz & Flashcards