Bruden som har bensin i handväskan

Alla inlägg under oktober 2011

Av Malin Kahlin - 12 oktober 2011 07:57

För varje dag som går är en dag närmare till att bebisen kommer!!

sitter i soffan nu, och hon rör sig så de sjunger om de 

Har tänkt lite på namn och Elsa är de som absolut känns rätt! men frågan är vems efternamn hon ska ta. mja de återstår och ser!   


Jag är så sugen på att inreda en babyhörna. Jag är verkligen full av idér. men frågan är vad kalle säger om de xP frågan är vart vi ska ha hörnan. vi har ju inte direkt mycke plats:P suck man skulle ha bott i villa eller radhus skulle också räckt:)

Text ovan för spjälsängen är absoluta de jag skulle vilja ha. Hittat tre texter jag skulle vilja ha. Specielt skulle jag vilja ha texten, "Det finasgte vi gjort"

Ugglan är helt underbar !


        




En dikt jag hittade som beskriver hur jag känner på pricken, Längtan på min lilla ängel!
 

Sekunderna tickar
Minuterna hasar fram
Timmarna står stilla
Dagarna existerar inte
Månaderna kommer
Fortsätter bort i besvikelse
Varje gång lika förväntansfull
Varje gång lika sviken
Av dagen som aldrig tycks komma
Vi väntar
Som ett barn
På första synen av tomten
Vi väntar
På dagen då allt får en mening
Vi väntar
På månaden som blir vår egen speciella julafton

       

Av Malin Kahlin - 12 oktober 2011 07:25

Skulle äntligen sätta dit kolvringarna igår på skotern, eller inte jag men Kalle, Eftersom han var rädd att jag skulle knäcka dom, Och när kolvringarna kostade 1200 kr så är de fan lika bra att Kalle får göra de.. Med lite pill med kolvringarna och cylindrarna på plats igen. Och grenröret likaså, så såg jag att ena motorfäste var ju av ?!!!! Lyfte upp, skaka lite för å kolla om de bara var i de där motorfäste, meeen hela jälva motorn är ju lös! jävla japaner som inte kan göra riktiga motorer... jävla skoter helvete dra åt helvete!! jag byter bort den!!!! jag sviker arctic och köper lynx ist.. varje gång vi har bytt något eller fixat nått så har vi ALLTID upptäckt nå nytt fel!! NÄ FAN JAG BYTER SKOTER !!!!!!


aja så skruvandet kvarstår ett tag till  



Vintern närmar sig äntligen !! det gör mig allafall glad :)

vill köööra skoter nuuuu!!! vill att skoterfan ska fungera !!!

 



ah vi hörs, hej!


 

Av Malin Kahlin - 10 oktober 2011 06:45

 


Tjaa! nu har pluggar brillorna åkt på! sitter och pluggar truck :) ska egentligen plugga svenska på distans på denhär tiden men eh va fan! :P

ska träffa Maria snart om ett tag. sen blire hem och vänta på älskling för å hämta kolvringarna :D ÄNTLIGEN!!!! och så vidare till till andersberg, sista gången !! ganska skönt :P 


Vi hörs, hej!


 

Av Malin Kahlin - 6 oktober 2011 15:30

Idag har jag vart och kört lastbil hela förmiddan.. trött i höve nu, Det blir så mycke att tänka på när man kör, Det är mer  man ska ha koll på. inte riktigt som att köra bil!


 

Nu när jag varit hemma ett tag har jag hunnit med att sätta ihop babygymet och spjälsängen. Rastlösa människa jag är:P Men nu är jag bra trött i bena och sömnigt trött, och ska ta och vila mig i soffan med en stor kopp the. 




 


 Hade! hej!

 

Av Malin Kahlin - 5 oktober 2011 06:53

Morn morn!!


Igår körde jag lastbil för första gången   det var riktigt roligt! köra  mellan koner, krypköra fram och bak! ska köra idag med och kanske i morn och nästa vecka:) Nu börjar de hända något   


 


Nu ska jag dra iväg till skolan Hej


 

Av Malin Kahlin - 1 oktober 2011 19:34

Redan klockan 9 var jag och älskling uppe, redo för att åka till s-viken för klädbytardagen!  vi var en av de som var först in när portarna slogs upp. Såg ett babygym på håll som jag skyndade mig attt roffa åt!! 150 kr fick vi ge för de., taget!

vi gick igenom allt på en kvart! hade nog tagit bedydligare längre tid om inte kalle förbjöd mig att köpa mer kläder :P


  sötnosen min!


sen drog vi vidare till söderhamn för att träffa vänner och dom bjöd på en skit god middag! ah de var så JÄVLA gott må jag säga !


Nu några timmar senare är jag super trött :P blir nog en tidig kväller med sovmorgon i morgon! :)


Fyndet vi lyckat skrapa ihop under 2dygn   

 

Nu ska jag snaska vidare på druvor och naturgodis så ha det! Hej:)


 


Ovido - Quiz & Flashcards